PracaGrupypl.praca.dyskusjechałpnictwo czy oszustwo? › Re: chałpnictwo czy oszustwo?
  • Data: 2004-11-30 13:39:19
    Temat: Re: chałpnictwo czy oszustwo?
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opsh93shz25g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...
    > Dnia Tue, 30 Nov 2004 13:46:26 +0100, tom <t...@w...pl> napisał:
    >

    > Masz jeszcze jakies przyklady, co mam pisac, zeby ludzie przysylali te
    > pieniazki i znaczki?
    > Bo jak nie moge znalezc uczciwej pracy, to moze faktycznie najwyzszy czas
    > pomyslec o jakims nieuczciwym biznesie?

    Wiem, ze to gorzki humor z Twojej strony. Ale we wczorajszym Duzym Formacie
    GW jest wywiad z ludzmi, ktorzy oszukali zbierajac pieniadze na rzekoma
    operacje dla dziecka. I tam gosc mowi "to oszustwo [...] jest jedyna rzecza,
    jakiej sie wstydze w zyciu. To, ze innych oszukalem w interesach czy na
    handlu, to jest moja normalna praca. Inaczej sie nie da."

    Niestety, chyba wielu w naszym kraju tak mysli i jest to dla mnie
    niezrozumiale i przerazajace. To sa te momenty, w ktorych ja tez zastanawiam
    sie nad wyjechaniem stad do krajow o lepszej kulturze biznesu, choc nie mam
    powodow do emigracji ekonomicznej. W Niemczech jest bezrobocie, a ogloszen o
    chalupnictwie tego typu w ich gazetach nie ma.

    I.