PracaGrupypl.praca.dyskusjecertyfikaty it - rhct... › Re: certyfikaty it - rhct...
    From: noname <b...@z...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: certyfikaty it - rhct...
    Date: Mon, 13 Sep 2004 23:09:31 +0200

    > hmm no wiesz. ccna to robi "prawie kazdy" ;))))

    no tak tak - jak juz bym zaczal to po kolei na ccna bym nie zakonczyl :-)

    > mysle ze jak chcesz byc sysadminem ( czyli unixy, db itp ) to ma maly
    > sens..wiesz co piszy w trawie/sieci ale nie za bardzo..
    > a jak wolisz byc netadminem ( co wg mnie jest fajniejsze ..duzo wieksze
    > mozliwosci ( ale to IMHO )) to jest to podstawowa sprawa...i nie konczyc
    > na niej...

    chcialbym polaczyc sieci i unixy... moze jakis develop jakiejs
    dystrybucji - chetnie bym zobaczyl jak to sie tworzy jak to jest...

    > ad poprzedniego posta...hmm wiesz..kiedys bylem mlody i tez sie
    > podniecalem byciem rootem ....z czasem zmienilem zdanie...ile systemow
    > zabezpieczysz ? 5..10 ? 100 ? z czasem sie nudzi.

    hmm no nie wiem na ta chwile mam zdanie ze by sie nie znudzilo. Mialem
    praktyki w sklepie komputerowym skladalo sie kompy i niby zdawalo sie
    nudne a dla mnie nie bylo gdyz kazdy zestaw byl inny :-) zdarzaly sie te
    same ale a to pamiec padla a to to a to tamto :P

    > dziury byly sa i
    > beda...o wiele fajniej jak dla mnie polaczyc siec + security ( co teraz
    > jest w sumie "trendy" ) sam VoIP jest oooobszerny..

    > wiec ..jak bym mial wybrac rh/ccna wybralbym bez wahania cisco..i tylko
    > pojsc na egzamin..szkoda czasu ( 4ry semestry ?!?! ) na akademie..chyba
    > ze nie kumasz nic ;))) chodz na akademii dostep do sprzetu jest..ale
    > mozna to obejsc..czyli materialy z sieci + jakis kursik szybki ...

    ja chyba bylbym zainteresowany jednak akademia ale ta "przyspieszona"
    tez 4 semestry ale mniej godzin. Sadze ze jednak dostep fizyczny do
    sprzetu by sie przydal.

    Mowiac "kursik szybki" co masz na mysli bo nie znalazlem ofert
    przygotowania do ccna poza oficjalna akademia - masz jakies namiary?