PracaGrupypl.praca.dyskusje › centrum telefonicznej obslugi klienta

  • 1. Data: 2002-04-26 18:18:07
    Temat: centrum telefonicznej obslugi klienta
    Od: JJ <j...@w...pl>

    Witam
    Moze ktos staral sie o prace w centrum telefonicznej obslugi klienta i
    przechodzil jakies testy w trakcie takiej rekrutacji. Jezeli tak to jakiego
    rodzaju byly to testy i jak do nich sie przygotowac. Mam zaproszenie na
    tego typu rozmowe kwalifikacyjna i nie wiem czeo moge sie spodziewac???
    Dzieki za pomoc :)

  • 2. Data: 2002-04-27 23:04:56
    Temat: Re: centrum telefonicznej obslugi klienta
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik JJ <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aac5kt$gg1$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > rodzaju byly to testy i jak do nich sie przygotowac. Mam zaproszenie na
    > tego typu rozmowe kwalifikacyjna i nie wiem czeo moge sie spodziewac???

    czesc
    bylem kiedys na takim spotkaniu
    w sali zebralo sie chyba z 50 osob ( tzn tyle tylko bylo umowionych na ta
    godz.)
    no i po kilku slowach wstepu , tzn. same banaly ,kazdy mial wyjsc na srodek
    i mowic przez kilka minut na kazdy temat
    ogolniwe wygladalo to wszystko dosyc zalosnie
    co do warunkow to nie jest to za ciekawa praca
    tzn mozna to traktowac jedynie w kategoriach hobby a nie pracy
    ale jak sie nudzisz to mozesz sie przejsc

    pozdr
    irek