PracaGrupypl.praca.dyskusjebardzo nietypowe pytanie › Re: bardzo nietypowe pytanie
    From: aa <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bardzo nietypowe pytanie
    Date: Tue, 30 Oct 2007 23:40:17 +0100

    mietek wrote:
    > witam
    > Osoba była zatrudniona jako referent, jak wygląda sytuacja z
    > "dyskryminacją". Chodzi o to, że ta praca ma być wykonywana zawsze po
    > południu (np. 13-21 lub 16-24) bez żadnej dopłaty i bez możliwości zmiany
    > godzin pracy. W chwili podpisywania umowy o pracę, godziny pracy nie były
    > ustalone.
    > Chodzi o to, że w tym biurze jest zatrudninych jako referenci wiele osób ale
    > tylko ta jedna osoba musi świadczyć pracę po południu/wieczorami.
    >
    > Jak to widzicie.
> [...]

    Możesz jeszcze raz tym razem po polsku?

    Jeśli chodzi Ci o określenie godzin pracy dla jednej jedynej osoby w
    całej firmie na 13-21 czy 16-24? tak, może. Czy może żądać przyjścia w
    soboty? oczywiście. Pod warunkiem nie przekroczenia limitów czasu pracy.

    Czas i miejsce pracy powinny być w umowie. Jak osobnik nie uważał co
    podpisuje to niech osobnik teraz nie płacze. Teraz to można jedynie
    aneks do umowy pisać.