PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: anglia czy irlandia › Re: anglia czy irlandia
    From: "m...@c...tk" <1...@-...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: anglia czy irlandia
    Date: Mon, 12 Apr 2004 14:21:02 +0100

    "slader" <s...@t...pl> wrote in message
    news:3fac5292.0404110651.2dfcb07c@posting.google.com

    > 3. Ktore z panstw jest tansze w utrzymaniu sie? (mieszkanie,
    > wyzywienie)

    ZAKLADAM, ze jednak Irlandia... ale wszystko zalezy od miejsca. Mozesz
    zamieszkac i utrzymac sie w Londynie za 100 funtow tygodniowo. Albo 300.
    Albo 50, jesli bardzo musisz. Za te same pieniadze otrzymasz zupelnie inne
    warunki w innych miastach, na prowincji, na polnocy, etc .

    > 4. Czy sa trudnosci w znalezieniu taniego miejsca zamieszkania (jestem
    > studentem...biednym studentem ;)

    przepraszam, ale odpowiem pytaniem: czy sa trudnosci w znalezieniu taniego
    zamieszkania w Polsce?
    tak, sa trudnosci, szczegolnie w czasie wakacji. Ale - jak wszystko - to
    zalezy. Jak bardzo jestes zdesperowany / zdecydowany, czy masz znajomych,
    czy masz szczescie / nieszczescie, etc.

    > 5. Jak bedzie wygladalo przekraczanie i podejmowanie pracy w tych
    > panstwach po 1. maja 2004?

    ta linka pojawiala sie w grupie wielokrotnie:
    http://www.britishembassy.pl/index.php?id=409&plik=8
    95

    btw, wez pod uwage, ze w okresie wakacji masz wzmozona konkurencje -
    brytyjscy studenci, studenci z Unii, no i jak zwykle Australijczycy,
    Nowozelandczycy, Poludniowoafrykanczycy. Oni maja ta przewage, ze angielski
    to ich jezyk ojczysty. Ale... Polacy sa znani z tego, ze potrafia ciezko
    pracowac, zatem nie jestes bez szans...

    marek