PracaGrupypl.praca.dyskusjeangielski - odwieczny problem › Re: angielski - odwieczny problem
    From: Witiia <K...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: angielski - odwieczny problem
    Date: Thu, 27 Nov 2003 11:50:13 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@zi32.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dnia 2003-11-27 11:11, Użytkownik Gazeta napisał:

    > Witam, podzielcie się ze mną jakąś sprawdzoną metodą na samodzielną naukę
    > angielskiego. Wiem, że w dzisiejszych czasach nieznajomość tego języka to

    [...]

    Najlepszą metodą na naukę języka obcego jest używanie go. Oglądaj
    zagraniczne programy i staraj się zrozumieć co mówią. Dobrym sposobem
    jest oglądanie filmów w DivX z ustawioną bardzo małą czcionką z
    napisami. Dzięki temu będziesz źle widzial napisy i będziesz starał się
    wsłuchiwać w to co mówią.
    Do tego należy dodać czytanie książek i gazet po angielsku. Książki
    angielskie są często tańsze niż polskie, a i w każdym antykwariacie
    zapewne coś się znajdzie (oczywiśćie przy czytaniu musisz mieć otwarty
    słownik).
    Ja swego czasu tłumaczyłem sobie moje ulubione piosenki, przy okazji
    naprawdę nauczyłem się wielu słówek, które pamiętam do dzisiaj. Po
    przetłumaczeniu piosenki śpiewaj ją sobie po angielsku, ale myśl nad
    sensem piosenki, tak byś wiedział co sobie śpiewasz.
    Instalując jakiś program nie instaluj wersji polskiej, tylka angielską.

    Zacznij używać tego języka - to jest jedyny sposób na naukę. Wszystkie
    kursy się chowają przy tym (jeśli się starasz oczywiście).

    Życzę sukcesów

    --
    Pozdrawiam, Witiia

    (rodzaj męski ku ścisłości)