PracaGrupypl.praca.dyskusje › aaby

  • 1. Data: 2005-01-28 10:40:10
    Temat: aaby
    Od: "zymla" <z...@p...onet.pl>

    co jakis czas przegladam na gazecie ogloszenia aaaby..boszsze toz to jest
    drugi serwis HRK a gdzie inni?:(((((((((((

  • 2. Data: 2005-01-28 10:48:57
    Temat: Re: aaby
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zymla" napisał w wiadomości
    > co jakis czas przegladam na gazecie ogloszenia aaaby..boszsze toz to jest
    > drugi serwis HRK a gdzie inni?:(((((((((((

    Lepiej - to są od jakiegos czasu te same ogłoszenia, a na stronie HRK nie ma
    ich wcale:/

    pzdr,
    Aga

  • 3. Data: 2005-01-28 11:07:14
    Od: "szukajaca" <j...@p...onet.pl>

    no to niezle :( i tak nie lubie tego systemu aplikowania przez HRK, a swoja
    droga jestemciekawa czy ktos przez nich zalatwil sobie prace?:) co do innej
    firmy rekrutacyjnej, dosc znanej. moja kolezanka kiedys odpowiedziala na
    ogloszenie zaprosili ja na rozmowe po czym okazalo sie, iz zbieraja dane i
    uzupelniaja baze a ak cos beda mieli....:/ juz mam dosc szukania pracy:(((

    pzdr.
    sfrustrowana

  • 4. Data: 2005-01-28 11:42:21
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > uzupelniaja baze a ak cos beda mieli....:/ juz mam dosc szukania pracy:(((
    >
    > pzdr.
    > sfrustrowana
    Ja też :( A najgorsze jest to, że takie wysyłanie podań bez odezwu, albo
    olewanie przez te wszystkie doradztwa strasznie dołuje :(
    A gdzie i w czym szukasz?

  • 5. Data: 2005-01-28 11:56:50
    Od: "szukajaca" <j...@p...onet.pl>

    wszedzie :-)) serwisy internetowe, gazety, pl.oferowana, wysylanie cv do
    agencji. na szczescie nie mam noza na gardle bo prace mam. szkopul w tym ze
    jej nie cierpie a nawet mnie wkurza. a chcialabym przez te 40 dni w tyg.
    robic cos co naprawde lubie i w czym sie czuje..tak wiem marzenia scietej
    glowy;-((( juz slyszalam "ciesz sie ze masz prace" ale co z tego ja jestem
    frustratem..tyle z wyzalen;-))))))

    pzdr.wszystkich ktorzy robia co lubia:))
    sfrustrowana

  • 6. Data: 2005-01-28 13:02:42
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    > a chcialabym przez te 40 dni w
    > tyg. robic cos co naprawde lubie i w czym sie czuje.

    Chyba 40 h w tygodniu ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2005-01-28 13:25:13
    Od: "szukajaca" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ktr" <e...@n...dziala> napisał w wiadomości

    > Chyba 40 h w tygodniu ;-)

    ;-)) swieta racja sorka;))))

  • 8. Data: 2005-01-29 14:03:29
    Od: "miket" <m...@w...pl>

    > ;-)) swieta racja sorka;))))

    to się nazywa nie lubić swojej pracy ;-) czas się strasznie dłuży...

    szukać, składać, fortuna kołem się toczy!

    pozdr!
    miket

  • 9. Data: 2005-01-30 11:31:04
    Od: "szukajaca" <b...@g...pl>

    Użytkownik "miket" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > szukać, składać, fortuna kołem się toczy!
    >
    > pozdr!
    > miket

    :)) oby twe slowa byly proroczymi:)))

    pzdr.