PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarskie a rozwiazanie umowy

  • 1. Data: 2004-11-22 14:42:00
    Temat: Zwolnienie lekarskie a rozwiazanie umowy
    Od: "Wienczyslaw Wspanialy" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam nastepujace pytanie, czy firma moze rozwiazac ze mna umowe w momencie gdy
    jestem na zwolnieniu lekarskim. Umowa jest na czas nieokreslony.
    Pozdrawiam
    WW

  • 2. Data: 2004-11-22 15:37:35
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie a rozwiazanie umowy
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Mam nastepujace pytanie, czy firma moze rozwiazac ze mna umowe w momencie gdy
    > jestem na zwolnieniu lekarskim. Umowa jest na czas nieokreslony.

    Witam. NIE . Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-11-22 18:53:47
    Od: "Agnieszka" <a...@b...pl>

    > Mam nastepujace pytanie, czy firma moze rozwiazac ze mna umowe w momencie
    gdy
    > jestem na zwolnieniu lekarskim. Umowa jest na czas nieokreslony.
    > Pozdrawiam

    jeżeli jest to umowa o pracę to nie, w przypadku pozostałych można rozwiązać
    z pracownikiem umowę.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-11-23 09:38:10
    Od: " r...@g...pl " <r...@N...gazeta.pl>

    Wienczyslaw Wspanialy <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    gdy
    > jestem na zwolnieniu lekarskim. Umowa jest na czas nieokreslony.

    Witajcie
    Ja zostałem zwolniony będąc na zwolnienu lekarskim. Przesłano mi pocztą
    wypowiedzenie z datą pierwszego dnia zwolnienia. Umowę miałem na czas
    określony. A wypowiedzenie wysłano w ostatnim dniu miesięcznego wypowiedzenia.
    Mam nadzieję że to był wyjątek ale jest to fakt
    Pozdrawiam
    robert