PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienia w bankowości - ciekawy artykuł

  • 1. Data: 2002-12-01 11:08:31
    Temat: Zwolnienia w bankowości - ciekawy artykuł
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Witam,
    Na stronach Newsweeka jest ciekawy artykuł, o zwolnieniach w bankowości -
    BRE, BZ WBK itp.,
    podobno oficjalnie o tym się nie mówi...

    http://newsweek.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Art
    ykul=12463

    pozdr
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-12-01 21:45:29
    Temat: Re: Zwolnienia w bankowości - ciekawy artykuł
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > podobno oficjalnie o tym się nie mówi...

    A gdzie to uslyszales, ze podobno sie nie mowi?

  • 3. Data: 2002-12-02 15:00:15
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Bardzo godziwymi odprawami zatkano gęby zwalnianym bankowcom.
    Gdyby się skarżyli to musieliby wspomnieć o tych tłustych odprawach
    i w tym momencie każda odrobina współczucia wyparowuje (biorąc pod
    uwagę , że w Polsce obecnie wielu na odchodne dostaje kopniaka bez odprawy i
    zaległych zarobków) .

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:asdvst$nlm$...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2002-12-02 15:17:45
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "bubu" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > i w tym momencie każda odrobina współczucia wyparowuje (biorąc pod
    > uwagę , że w Polsce obecnie wielu na odchodne dostaje kopniaka bez odprawy
    Byl zdaje sie artkul w Newsweeku. Faktycznie odprawy byly na poziomie (w
    wielu przypadkach nawet roczne pensje - i nie mowie tu o dyrektorach), ale
    sposob zwolnienia to masakra - karetki przed bankiem, ochrona, pol godziny
    na spakowanie gratow.
    Znak naszych czasow:)
    /p

  • 5. Data: 2002-12-02 22:41:53
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Mon, 2 Dec 2002 16:17:45 +0100,clockworkoi wrote in
    <asftil$77j$1@news.onet.pl>:

> [...]
    > sposob zwolnienia to masakra - karetki przed bankiem, ochrona, pol godziny

    Pod jakim bankiem?...W jakiej miejscowości?

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 6. Data: 2002-12-02 22:55:11
    Od: "Czarek" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sposob zwolnienia to masakra - karetki przed bankiem, ochrona, pol godziny

    taaa czytalem...
    a dzisiaj w mym kochanym miescie w pewnym innym banku - akcja protestacyjna
    "w obronie miejsc pracy"...
    a w dzisiejszym dodatku w innym banku szukaja chetnych...
    puenty nie ma

  • 7. Data: 2002-12-02 23:07:06
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> wrote in

    /ciach..../

    > Pod jakim bankiem?...

    Chyba mowa o BRE. W-wa.

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-12-03 02:12:19
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    3 Dec 2002 00:07:06 +0100,Wojciech Skrzypinski wrote in
    <X...@2...85.112.42>:

    > Chyba mowa o BRE. W-wa.

    Nic o tym nie słyszałam.
    W TVN-24 o wszystkim trąbią na bierząco,a w tym temacie było cichutko.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 9. Data: 2002-12-03 09:48:44
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> wrote in message
    > 3 Dec 2002 00:07:06 +0100,Wojciech Skrzypinski wrote in

    > Nic o tym nie słyszałam.
    > W TVN-24 o wszystkim trąbią na bierząco,a w tym temacie było cichutko.

    Nie no, moja droga, trabia o czym chca, zadna gazeta ani stacja telewizyjna
    nie dziala na zasadzie walki o idealy:) Albo nikt ich nie powiadomil. A mowa
    faktycznie o BRE. Zaczyna sie naprawde cienko robic, skoro banki, znane z
    tego, ze sa kasiaste i raczej stabilne (w stosunku do innych branz)
    zaczynaja ciac po lbach.
    /p

  • 10. Data: 2002-12-03 15:41:14
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

    "Krzysiek" <k...@d...prv.pl> wrote in message
    > Witam,
    > Na stronach Newsweeka jest ciekawy artykuł, o zwolnieniach w bankowości -
    > BRE,

    ...a byłoby tak pięknie gdyby prezes Kostrzewa nie "utopił" w lokomotywach
    polskiej branży IT (Elektrim, Szeptel).

    M.