PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwolnic sie po miesiacu ? › Re: Zwolnic sie po miesiacu ?
    From: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zwolnic sie po miesiacu ?
    Date: Fri, 15 Apr 2005 11:57:52 +0200
    Sender: z...@v...pl@systemy193.toya.net.pl

    Anna 'Akna' Strzyżewska napisał(a):
    A dlaczego miałbyś jej nie podpisywać?

    Bo np. będzie to umowa na czas określony bez możliwości wcześniejszego
    wypowiedzenia? Albo jeśli będzie, to będzie na tyle długi, że ucieknie
    mu tamta praca? Różne są możliwości...

    Za darmo
    > umarło... Upewnij się, że pracodawca Cię zgłosił do ZUS, natychmiast wymuś
    > podpisanie umowy i złóż wypowiedzenie. Na skrupuły tu nie ma miejsca.

    Hmm, im więcej czytam tutaj wypowiedzi - domniemuję - pracowników
    najemnych, których jedynym celem jest dopieprzenie pracodawcy, tym
    bardziej rozumiem ryzyko związane z zatrunieniem nowej-nieznanej osoby.
    No cóż, niewątpliwie zaczyna wychodzić na to, że to pracodawca[1] więcej
    ryzykuje.

    pozdrawiam

    Zbyszek

    [1] pisząc pracodawca mam na myśli takiego, który przestrzega przepisów,
    a nie jakiegoś drobnego cwaniaczka.