PracaGrupypl.praca.dyskusjeZostałem wypierdzielony › Re: Zostałem wypierdzielony
  • From: "fotech" <u...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zostałem wypierdzielony
    Date: Fri, 26 Apr 2002 07:38:42 +0200

    > Ostatnio załatwiałem sobie fajną pracę za pośrednictwem doradztwa
    > personalnego. Wszystko pięknie ładnie, ponieważ przebiłem konkurencję
    > i dostałem telefon od doradztwa, że moje papierki wylądują u pracodawcy.
    > Byłem zadowolony i podekscytowany, ALE...

    Co to znaczy w tym kontekscie "załatwiłem" ?
    Dostałeś na spotkaniu promese zatrudnienia, zaproponowano Ci prace czy jej
    warunki ?
    To, ze agencja doprowadziła do spotkania z Toba i pracodawcą to normalna
    działalnośc rekrytacyjna posrednictwa, takich rozmow sie prowadzi mnostwo,
    podobnie jak przy publicznej rekrutacji.
    Obawiam sie, ze troszke źle zrozumiałeś sytuacje?

    pozdrawiam Wojtek