PracaGrupypl.praca.dyskusje › Znalezione w necie ;))

  • 1. Data: 2005-10-19 17:00:37
    Temat: Znalezione w necie ;))
    Od: "@nn" <ann@post>

    Co to sie porobiło???
    Taka nietypowa (mam nadzieję) oferta pracy :))
    http://tinyurl.com/c86zl

    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ******************** www.madej.master.pl ********************

  • 2. Data: 2005-10-19 17:19:05
    Temat: Re: Znalezione w necie ;))
    Od: "WM" <w...@k...pl>

    > Co to sie porobiło???
    > Taka nietypowa (mam nadzieję) oferta pracy :))
    > http://tinyurl.com/c86zl

    Znam takich "wybitnie inteligentnych, wysokich"...przygarbionych, z
    okularami jak denka od butelek, znajomymi tylko z sieci itp. "Po glosnej
    uczelni"...problemy ze sluchem ? ;) Kiedy tak ogladam niektorych moich
    znajomych z uczelni (tej "glosnej", krakowskiej :), nachodza mnie mysli, jak
    oni poradza sobie po zakonczeniu studiow, w zwyklym szarym zyciu. Do tej
    pory sobie tego nie wyobrazalem, ale od dzisiaj swiat staje sie prostszy !

    wm

    ps. Ale moge tez kompletnie nie miec racji - syn, przystojny biznesmen, "nie
    ma czasu na glupoty", troskliwi rodzice postanowili zorganizowac mu wolny
    czas (najblizszy w Sylwestra). Ot, na dwoje babka wrozyla...

  • 3. Data: 2005-10-19 21:27:02
    Od: "Arek B." <n...@w...pl>

    Użytkownik "WM" <w...@k...pl> napisał w wiadomości

    > ps. Ale moge tez kompletnie nie miec racji - syn, przystojny biznesmen,
    > "nie ma czasu na glupoty", troskliwi rodzice postanowili zorganizowac mu
    > wolny czas (najblizszy w Sylwestra). Ot, na dwoje babka wrozyla...
    Ależ oczywiście że tak może być. Troskliwi rodzice, młody dynamiczny syn -
    proszę bardzo oto przykład: duża firma spedycyjna, wieczny zapieprz, wieczny
    bajzel, wieczna bieganina - żeby jakos dotrzymac terminów. A tu podjeżdza
    syn właściciela (19 lat, luksusowa terenówka za ćwierć miliona) i życzy
    sobie żeby dwóch pracowników zajęło się czymś ważniejszym niż ciąganie
    paleciaka z paczkami, a mianowicie odkurzeniem, umyciem i wywoskowaniem jego
    auta. Bo rodzc płaci pracownikom 650zł na rękę dzięki czemu mógł
    zaoszczędzić na nowy wózek, ale od czasu do czasu płaci też ZUS za tych
    darmozjadów, więc nie ma kasy na automyjnię.

    Pozdrawiam
    Młody, zdolny, dynamiczny operator paleciaka

  • 4. Data: 2005-10-20 07:26:40
    Od: "WM" <w...@k...pl>

> [...]
    > darmozjadów, więc nie ma kasy na automyjnię.
    >
    > Pozdrawiam
    > Młody, zdolny, dynamiczny operator paleciaka

    Nie wiem, smiac sie czy plakac ? A tam w necie moze jakis bogu ducha winny
    niesmialy informatyk...

  • 5. Data: 2005-10-20 08:03:00
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

> [...]
    >
    > Znam takich "wybitnie inteligentnych, wysokich"...przygarbionych, z
    > okularami jak denka od butelek, znajomymi tylko z sieci itp. "Po glosnej
    Chłopak jest może zaburzony, może niedomaga psychicznie. W końcu nie co
    dzień trzydziestojednoletni syn idzie z mamą i tatą, którzy szukają mu
    partnerki, na sylwestra.

> [...]
    > pory sobie tego nie wyobrazalem, ale od dzisiaj swiat staje sie prostszy !

    Może poradzą sobie nie dzięki wykutej wiedzy, tylko dzięki operatywności?

> [...]
    > ma czasu na glupoty", troskliwi rodzice postanowili zorganizowac mu wolny
    > czas (najblizszy w Sylwestra). Ot, na dwoje babka wrozyla...
    To niech mu kupią dmuchaną własną imprezę a nie ciągają ze sobą.

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2005-10-21 13:46:42
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości
    > Co to sie porobiło???
    > Taka nietypowa (mam nadzieję) oferta pracy :))
    > http://tinyurl.com/c86zl

    żałosne...

    MS

  • 7. Data: 2005-10-21 20:33:00
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Marek HAGA" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości
    >
    > żałosne...

    Hmm... żałosna oferta, żałosne, że to wysłałam czy co? Bo nie wiem co
    myśleć...
    Ania

  • 8. Data: 2005-10-22 14:36:14
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    @nn wrote:
    > Użytkownik "Marek HAGA" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Hmm... żałosna oferta, żałosne, że to wysłałam czy co? Bo nie wiem co
    > myśleć...

    Najprawdopodobniej żałosna oferta, bo facet 30-letni nie
    umie o siebie zadbać i wziąć spraw w swoje ręce. Tak
    przynajmniej to zrozumiałem :)

  • 9. Data: 2005-10-24 06:35:54
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    > Użytkownik "Marek HAGA" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm... żałosna oferta, żałosne, że to wysłałam czy co? Bo nie wiem co
    > myśleć...
    > Ania

    Oczywiście chodziło mi o tę żałosną ofertę. Sorry za nieścisłość.

    MS