PracaGrupypl.praca.dyskusje › Znalezenie pracy

  • 1. Data: 2006-02-13 11:23:18
    Temat: Znalezenie pracy
    Od: "rs" <r...@w...pl>

    czesc

    czy jest wogole szansa zeby samodzielnie znalesc jakas normalna prace.

    Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i
    popracowac w niej co najmniej pol-roku.

  • 2. Data: 2006-02-13 11:32:49
    Temat: Re: Znalezenie pracy
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    rs napisał(a):
    > czesc
    >
    > czy jest wogole szansa zeby samodzielnie znalesc jakas normalna prace.
    >
    > Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i
    > popracowac w niej co najmniej pol-roku.

    Mi się udało.
    1. W trakcie studiów rozkręciłem firmę budowlaną zatrudniając się
    samemu. Z powodzeniem przepracowałem tam około roku, potem z powodu
    konfliktów olałem tą sprawę.

    2. Tuż po studiach
    Pierwsza praca w doradztwie personalnym. Aplikowałem na zupełnie inne
    stanowisko. Warunki pracy nędzne, więc zgodnie z planem, jaki sobie
    założyłem, równo, co do dnia po pół roku ewakuowałem się gdzie indziej.

    Znalezienie w ten sposób pracy zajęło mi około 1,5 miesiaca -
    codziennie 5 - 10 aplikacji, w tym odrębnie pisanych listów
    motywacyjnych - dziennie zajmowało mi to jakieś 6 godzin.

    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2006-02-13 11:33:59
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "rs" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czesc
    >
    > czy jest wogole szansa zeby samodzielnie znalesc jakas normalna prace.
    >
    > Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i
    > popracowac w niej co najmniej pol-roku.

    Mnie się udało. Cztery lata pracowałem w przedostatniej i od 1 stycznia
    zmieniłem na lepszą.

    --
    vertret

  • 4. Data: 2006-02-13 11:48:20
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu rs porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy jest wogole szansa zeby samodzielnie znalesc jakas normalna prace.
    Jest
    > Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i
    > popracowac w niej co najmniej pol-roku.
    Ja, ponad 2.5 roku temu (bylem wtedy jeszcze na studiach), caly czas
    pracuje (zadowolony) - jako programista
    Szwagierka znalazla przez ostatnie dwa lata znalazla dwie prace jako
    ksiegowa (przy czym ta druga to od niedawna ale na razie tez zadowolona;) )
    Aha - i nie mowie o Warszawie a o Lodzi.
    Wiekszosc znajomych ze studiow tez znalazlo prace bez znajomosci,
    pracuja juz ponad pol roku (lodz, wroclaw, krakow)
    Wiec ihmo trollowaty temat.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-02-13 11:56:25
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    rs <r...@w...pl> napisał(a):

    > czesc
    >
    > czy jest wogole szansa zeby samodzielnie znalesc jakas normalna prace.

    Ktoś, kto wali dwa błędy ortograficzne w jednym zdaniu, istotnie może mieć z
    tym problem. (Chyba że ta "normalna praca" może być przy kopaniu rowów.)

    > Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i
    > popracowac w niej co najmniej pol-roku.

    Wszystkie moje cztery prace w życiu były z ogłoszenia i bez znajomości, w
    każdej pracowałam dłużej niż pół roku i za każdym razem zmieniałam pracę na
    lepszą od poprzedniej.

    --
    JoP

  • 6. Data: 2006-02-13 12:58:20
    Od: Village of Doom <v...@p...onet.pl>

    Oczywiscie, ze mozna. Teraz jest to moja piata praca. Kazda zdobyta bez
    znajomosci, kazda lepsza od poprzedniej. Tylko raz zostalem zwolniony,
    gdyz w firmie byly duze redukcje, ale po 3 miesiacach mialem kolejna
    prace. A w niej dowiedzialem sie, ze kontrakt, przy ktorym pracowalem,
    nie bedzie przedlozony - informacja przyszla na prawie 2 miesiace przed
    koncem kontraktu. Po 2 tygodniach od informacji mialem nowa prace - bez
    znajomosci.

    Masz problemy, zeby znalezc prace? Mozesz powiedziec, dlaczego? Moze
    ktos bedzie w stanie cos Tobie doradzic.

  • 7. Data: 2006-02-13 12:59:59
    Od: Village of Doom <v...@p...onet.pl>

    Errata: przedluzony. :-)

  • 8. Data: 2006-02-13 15:10:44
    Od: WL <n...@m...com>

    rs wrote:
    > czesc
    >
    > czy jest wogole szansa zeby samodzielnie znalesc jakas normalna prace.
    >
    > Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i
    > popracowac w niej co najmniej pol-roku.

    Mi. W sumie to nawet nie ja ja znalazlem, tylko agencja posrednictwa
    mnie znalazla do tej pracy ;)

    WL

  • 9. Data: 2006-02-13 15:55:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Mon, 13 Feb 2006 12:23:18 +0100, "rs" <r...@w...pl>
    zakodował:

    >Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i
    >popracowac w niej co najmniej pol-roku.

    Mi wiele razy.
    Wielu moim znajomym również.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 10. Data: 2006-02-13 17:22:22
    Od: darek <c...@s...pl>

    rs napisał(a):
    > czesc
    >
    > czy jest wogole szansa zeby samodzielnie znalesc jakas normalna prace.
    >
    > Piszcie komu sie udalo znalesc samodzielnie prace bez znajonosci i
    > popracowac w niej co najmniej pol-roku.

    Mi sie udalo, z ogloszenia i bez znajomosci(pracuje juz 3 lata).
    Przy czym poczatkowo bardziej zalezalo mi na tym zeby pracowac i
    zdobywac doswiadczenie, a nie na wysokiej pensji(ta przyszla pozniej
    wraz ze zdobywanym doswiadczeniem).

    Pozdrawiam
    Darek