PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmuszanie do oszustwa › Re: Zmuszanie do oszustwa
    From: "Sławek" <s...@w...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zmuszanie do oszustwa
    Date: Tue, 18 Nov 2003 15:14:01 +0100

    Użytkownik "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bpd8ch$rt2$3@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Sławek" <s...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > [...]
    > wiec
    >
    > Wiesz, że jest to dobry pomysł na biznes? Wypożyczalnia dyktafonów, w
    której
    > za niewielką opłatą możesz wynająć na kilka dni sprzęt służący do
    > nagrywania.

    Pomysł dobry na biznes, ale nie jest tylko już był. Niepotrzebnie go
    sprzedałeś publicznie, bo jeśli czytają to producenci telefonów komórkowych
    to niebawem w standardzie będzie możliwość zapisu mp3 z wyzwalaczem
    nagrywania zaprogramowanym na głos danego szantażysty. Choć jeszcze przez
    pare miesięcy mozna cos zarobic na tym. Załatw sprzęt ja załatwie klientów,
    wpadnie trochę grosza a i społeczenstwo na tym skorzysta, bo bezkarnych
    szumowin bedzie mniej...
    Pozd. S