PracaGrupypl.praca.dyskusjeZmiana pracy - zabezpieczenie. › Re: Zmiana pracy - zabezpieczenie.
  • Data: 2006-03-12 11:45:07
    Temat: Re: Zmiana pracy - zabezpieczenie.
    Od: "TaDeK" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin M" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dv0tb3$omi$1@inews.gazeta.pl...
    > Może to zrobić pracodawca, o ile coś takiego zastrzegł w umowie o pracę.
    > Bo samo prawo chyba tego nie zabrania.

    pracuje zawodowo od 12 lat i nie zdarzylo mnie sie jeszcze zeby jakikolwiek
    pracodawca zapisal takie zastrzezenie w umowie. Po prostu jakos zaden nigdy
    na to nie wpadl, zeby jego pracownik, po godzinach pracy dorabial u
    konkurencji. Zdarzylo mnie sie nawet kiedys pracowac na 3/4 etatu u jednego
    pracodawcy, i na 1/2 etatu dorabiac u jego najwiekszej konkurencji, przy
    czym (hehe) u obydwu pracowalem w dziale nazwijmy to rozwoju i m.in.
    odpowiadalem za monitoring cen konkurencji. Hehe - co ja sie nasmialem to
    moje. A najlepsze jest to ze ani jeden ani drugi nigdy nie poznal sie ze
    dorabiam u konkurencji.

    > Ja jednak nie wyobrażam sobie pracodawcy, który zgodziłby się na to żeby
    > ktoś pracował u niego 40 godzin w tygodniu i jeszcze drugie 40 u innego
    > pracodawcy.

    Nie musi sie wcale zgadzac - wystarczy ze nie zapisze w umowie o prace
    klauzuli o zakazie pracy na innym etacie, czy prowadzeniu DG.

    PS: A swoja droga to na miejscu pracodawcow, ktorych pracownicy aby godnie
    zyc musza dorabiac na innym etacie gdzie indziej balbym sie spojrzec ze
    wstydu w lustro.