PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy

  • 1. Data: 2006-01-21 16:20:32
    Temat: Zmiana pracy
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Witam,

    Nosze sie z zamiarem zmiany pracy. Mam miesieczny okres wypowiedzenia,
    negocjacje z przyszym (mam nadzieje pracodawca) dochodza do konca. W
    jaki sposob zabezpieczyc sie, aby przyszly nie zrobil mnie w balona i
    nie rozmyslil sie z mojej osoby na rzecz innej w przeciagu tego
    miesiaca? Poprosic go o przedstawienie warunkow pracy na pismie?
    Podpisac umowe przedwstepna? Co w takiej umowie zawrzec? Nigdy tego nie
    robilem i nie chcialbym czegos zepsuc. Sprawa jest moim zdaniem
    delikatna, a znajomi przestrzegli mnie przed sytuacja, kiedy po dwoch
    tygodniach przyszly pracodawca dzwoni i mowi, ze przykro im, ale
    znalezli lepszego kandydata.

    Z gory dziekuje za wszelka pomoc i sugestie.
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-21 19:59:24
    Temat: Re: Zmiana pracy
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

> [...]
    > delikatna, a znajomi przestrzegli mnie przed sytuacja, kiedy po
    > dwoch tygodniach przyszly pracodawca dzwoni i mowi, ze przykro

    Sprawa delikatna i rozwiązanie zależy wyłącznie od tego, na ile
    przyszłemu pracodawcy zależy na Tobie. Np. w umowie (którą można
    podpisać już z określeniem terminu rozpoczęcia pracy za miesiąc)
    może być podany załącznik, który dokładnie określi możliwość
    rezygnacji pracodawcy z Twoich usług i na co możesz wtedy liczyć.
    Tylko, czy pracodawca zechce to podpisać? Jeśli nie - ryzyko
    twoje. Zmusić go nie możesz, ale przy okazji możesz sprawdzić, na
    ile mu zależy...

    J.K.

  • 3. Data: 2006-01-24 18:26:56
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 21 Jan 2006 17:20:32 +0100, o`rety <o`rety@pl.pl>
    zakodował:

> [...]
    >delikatna, a znajomi przestrzegli mnie przed sytuacja, kiedy po dwoch
    >tygodniach przyszly pracodawca dzwoni i mowi, ze przykro im, ale

    Możesz podpisać normalną umowę o pracę (z terminem rozpoczęcia choćby
    1 V 2009) albo list intencyjny.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded