PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlodziej` › Re: Zlodziej`
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zlodziej`
    Date: Fri, 24 Feb 2006 14:38:00 +0100

    Re to: PiOtReK [Fri, 24 Feb 2006 13:49:23 +0100]:

    > I co pracodawca sie zastanowil dlaczego tak sie stało?

    A powinien? Jak ci ten portfel rąbną, to zgłaszasz na policję
    czy zaczynasz się zastanawiać czemu biedny złodziej zrobił tak
    a nie inaczej, hmm?

    > Co bylo przyczyna tej sytuacji?

    To proste - przyczyną było przypadkowe zatrudnienie świni.
    Problem wyeliminowano, można działać dalej.

    > Uwazam iz powinienes mu powiedziec w cztery oczy iz jest
    > zlodziejem i zeby to sobie przemyslał.

    Przemyślałby sobie pewnie - jak wynosić żeby nie było więcej
    sytuacji przyłapania go na tym ;-) IMO rozmowa krótka: albo
    idziesz i wyjaśniasz z szefem sam, albo idziemy razem i ja
    mówię a ty robisz co chcesz.

    > Za 5 PLN wydac wyrok na czlowieka...

    Jak ktoś na tyle głupi żeby za 5zł ryzykować posadę, to jest
    to moim zdaniem jego prywatna sprawa. Hazardzista i tyle. A
    jak się hazard praktykuje, to się czasami przegrywa.

    > Nie wierze ze jestes az tak nieskazitelny, aby moc osadzac
    > ludzi.

    A co ma piernik do wiatraka?... Jak ktoś przechodzi przez
    ulicę na czerwonym, to znaczy że nie powinien się czepiać
    kieszonkowca? A mordercy już powinien, czy też nie należy
    takiego osądzać, hmm? Gdzie jest granica?

    > Najpierw trzeba od siebie, a pozniej od innych.

    Znaczy najpierw osiągnij nirwanę, a dopiero potem zacznij
    reagować na złodziejstwo? ;-) Dość utopijna rada.

    > Od tego czy pracownicy wynosza, czy nie jest kto inny

    Oczywiście masz rację.
    U mnie w domu taką rację nazywało się "znieczulicą".

    Wiecie co, a potem się głupio dziwicie, że mozna zgwałcić
    nastolatkę w centrum miasta bezkarnie, zakatować kogoś na
    śmierć w miejscu publicznym, strach wychodzić nocą, i co
    chwilę należy sprawdzać czy się jeszcze ma portfel...

    Kira

    --
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|