PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenie... ile można!!! › Re: Zlecenie... ile można!!!
    From: "Gibson (x86) or compatible" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zlecenie... ile można!!!
    Date: Fri, 07 Jun 2002 22:45:25 +0200

    Osobnik znany jako "monia" <m...@p...onet.pl> raczył wystukać:

    > Mam tylko jedne pytanie jak jest formułowana ta umowa zlecenie, czy
    > masz tam określony czas pracy(godziny) i miejsce jej wykonywania
    > oraz sposób wynagradzania, bo jeśli tak to nie wiem czy przypadkiem
    > nie jest ona wtedy już kwalifikowana jako umowa o pracę.

    W umowie (podpisywanej co miesiąc) nie ma takich punktów jak miejsce czy
    czas wykonywania pracy (który notabene wynosi min. 8h), czy oznacza to,
    że gdyby były to ta umowa zlecenie byłaby traktowana jako umowa o pracę
    a tym samym przysługiwałby mi urlop i okres wypowiedzenia???

    Mam ustaloną stawkę godzinową i tyle ile godzin przepracuję (plus ew.
    nadgodziny - jednak w tygodniu nie płatne więcej, tylko w weekendy) za
    tyle mam zapłacone...

    Podobno są też przepisy pozwalające mi do czasu mojej pracy (w przypadku
    umów-zleceń) dodawać czas jaki "marnuję" na dojazdy (w końcu aby wykonać
    zlecenie musze ruszyć dupsko z domu...), a wynoszą one godzinę w jedną i
    godzinę w drugą stronę (muszę się przebić przez Wa-wę w godzinach
    szczytu...). Pracodawca wymaga także odpowiedniego stroju, który trochę
    kosztuje (a w sumie jego utrzymanie...), w umowie nie ma na ten temat
    wzmianki, czy mogę w związku z tym przedstawiać rachunki za pralnię,
    taksówki (czasami muszę skorzystać w zwiazku z pracą...) itp. wyadatki -
    jest to o tyle skomplikowane w moim przypadk, że pracy nie wykonuję u
    swgo pracodawcy, niejako "podnajmuje" on mnie innej firmie...

    NP: Confessor - "Condemned"

    --
    Diabolic shapes float by
    Out from the dark