eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeZatrudnienie pracownika a koszty dla pracodawcy? › Re: Zatrudnienie pracownika a koszty dla pracodawcy?
  • Data: 2003-02-17 17:09:05
    Temat: Re: Zatrudnienie pracownika a koszty dla pracodawcy?
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam,
    > Mam takie pytanie: Jakie koszty całkowite ponosi pracodawca gdy pracownik
    > zarabia powiedzmy 2000 zł brutto? Chodzi mi o tą cześć ZUSu jaką płaci
    > pracodawca, bo chyba jeszcze innych kosztów nie ponosi? Proszę o odpowiedź?
    > Wojtek.
    >
    >To zależy: z zasady dla wszystkich pracodawców są stałe koszy związane z
    ubezpieczeniem :emerytalny,rentowy,funduszem pracy, gwarantowanym funduśzem
    świad. pracowniczych,różne jest ubezpieczenie wypadkowe.Średnio 2420
    żł.Pozdrawiam


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1