PracaGrupypl.praca.dyskusjeZastepca Kierownika Dzialu › Re: Zastepca Kierownika Dzialu
    From: gromax <g...@W...interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zastepca Kierownika Dzialu
    Date: Tue, 17 Aug 2004 01:00:49 +0200

    > Z szcunkiem ale pracodawcy MAJĄ GDZIES stanowisko kierownicze w markecie.

    czyżby? chociaażby dlatego nie, że masz udokumentowaną PRACĘ a nie robienie
    nie-wiadomo-co
    > Do zadnej innej firmy produkcyjnej lub uslugowej sie nie dostaniesz z tym
    > smiesznym papierem, chyba ze do innego marketu.
    osobiście znam 3 przypadki, które przeczą temu twierdzeniu. Np. jedna osoba
    przedstawiła (zresztą przy mojej pomocy) czas przepracowany w hipku jako
    czas zdobywania cennego doświadczenia w bezpośrednim kontakcie z klientem z
    jednoczesną kontrolą jakiegoś tam wycinka. A poza tym w trakcie studiów
    wykonywał pracę (...), a poza tym (...) co w pełni pozwala rozumieć i
    prawidłowo wykonywać pracę na stanowisku XXX. poskutkowało, pracuje jako
    kierownikj działu sprzedaży. Oczywiście potrzebne było odpowiednie
    natawienie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, ale to juz inna bajka.
    > Znam kilkanascie sytuacj
    > ibo mam kolesi w HR... CV z tym stolkiem jest tak bezuzyteczne jak
    > ochroniarza kwity lub kasjerki w hipermarkecie. To tyle.
    jak wyżej, nie uważam że nie jest. Każdy potrzebuje zdobywać doświadczenie,
    w hipku praca jest może mało płatna i upierdliwa, ale na pewno uczy
    pracować. Tak samo praca ochroniarza, kasjerki, pakowacza, kopacza rowów
    itd. Bo, oczywiście mocno upraszczając, jeżeli pracujesz to rób to
    rzetelnie. pokaż, na co cię stać. I ucz się szacunku do pracy, bo jak nie
    będziesz pracy szanował to praca nie będzie szanowała ciebie.

    Oczywiście, że najlepiej by było urodzić się na jakimś wysokim stołku z
    którego nie da się spaść. Ale w klasycznym modelu, to trzeba najpierw
    zacząć. I szukać odpowiednich okaji, żeby sie wybić wyżej