PracaGrupypl.praca.dyskusjeZasilek przy zlozeniu wypowiedzenia › Re: Zasilek przy zlozeniu wypowiedzenia
  • Data: 2007-05-08 06:51:57
    Temat: Re: Zasilek przy zlozeniu wypowiedzenia
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 7 May 2007 15:24:22 +0200, Asaki^ napisał(a):

    > Witam.
    > Od 3 lat pracuje na umowe o prace na czas okreslony,
    > 2 tyg temu zlozylem wypowiedzenie i na dniach zostane bezrobotnym.
    > Czy rejestrujac sie w UP mam prawo do zasilku ?
    > I czy jest jakis termin np 3 miesiace po ktorym go dostane ?

    Zasiłek będzie przysługiwał jeżeli zarabiałeś co najmniej "minimalną", bez
    znaczenia jest wielkość etatu.
    Jeżeli wypowiedziałeś w "normalny" sposób umowę o pracę to faktycznie prawo
    do zasiłku nabędziesz po 90 dniach od rejestracji (czuli skróci Ci się do 3
    miesiecy jego pobieranie).

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"