PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w instytucjach państwowych

  • 1. Data: 2003-08-23 19:38:24
    Temat: Zarobki w instytucjach państwowych
    Od: "TomeN" <t...@w...pl>

    Witam

    Mam do Was pytanie (znajomej, ale nie tylko ją to interesuje:): jakie są
    zarobki dla początkujących absolwentów studiów wyższych w instytucjach i
    agencjach państwowych (dla osób, które podejmują po raz pierwszy pracę)?
    Mam na myśli głównie:

    - Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,
    - Urząd Morski i
    - Urząd Marszałkowski?

    Czy osoby zatrudnione w powyższych instytucjach podlegają tej samej
    podstawie do wynagrodzenia (i czy jednakowe we wszystkich miastach)? Czy
    może ktoś się orientuje, gdzie można znaleźć w Internecie wysokość
    wynagrodzeń pracowników służby cywilnej (podanych instytucji)?

    Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

    Pozdrawiam T.

  • 2. Data: 2003-08-23 19:54:39
    Temat: Re: Zarobki w instytucjach państwowych
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "TomeN" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może ktoś się orientuje, gdzie można znaleźć w Internecie wysokość
    > wynagrodzeń pracowników służby cywilnej (podanych instytucji)?

    Zacznij od http://www.usc.gov.pl/apps/index.jsp
    Zdaje się, że przy niektórych ofertach pracy są stawki.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    strona miłośnika kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    http://kw1618.w.interia.pl <limit 7MB/godz // 2,5 GB/mies

  • 3. Data: 2003-08-23 20:47:56
    Od: "TomeN" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" napisał w wiadomości...

    > Zacznij od http://www.usc.gov.pl/apps/index.jsp

    Zawsze zaczynam od "oczywistych" informacji w Internecie, dopiero potem
    zadaję pytania:)

    > Zdaje się, że przy niektórych ofertach pracy są stawki.

    Przy których (i aby wiązały się z moim zapytaniem w poprzedniej
    wiadomości)?

    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia

    Również pozdrawiam

    T.

  • 4. Data: 2003-08-24 08:36:30
    Od: amfora <a...@i...pl>

    TomeN <t...@w...pl> wrote:
    > Mam do Was pytanie (znajomej, ale nie tylko ją to interesuje:): jakie są
    > zarobki dla początkujących absolwentów studiów wyższych w instytucjach i
    > agencjach państwowych (dla osób, które podejmują po raz pierwszy pracę)?

    Absolwenci zaczynają zwykle od stanowisk na poziomie podreferendarza /
    referendarza, więc nie można się raczej kokosów spodziewać. Pensja w
    okolicach kwoty bazowej przewidzianej w ustawie budżetowej (1658 PLN).
    Na wyższych stanowiskach dochodzą rozmaite dodatki, więc robi się
    ciekawiej. Są też urzędy, które płacą nieco lepiej, np. Ministerstwo
    Finansów, NBP i NIK.

    > - Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa,

    Agencje jakiś czas temu płaciły nieźle, ale tylko na wyższych
    stanowiskach.

    > - Urząd Morski i

    Nie mam pojęcia.

    > - Urząd Marszałkowski?

    To akurat administracja samorządowa. Co nie zmienia faktu, że kwoty
    bazowej też się muszą trzymać.

    > Czy osoby zatrudnione w powyższych instytucjach podlegają tej samej
    > podstawie do wynagrodzenia (i czy jednakowe we wszystkich miastach)?

    jw.

    > może ktoś się orientuje, gdzie można znaleźć w Internecie wysokość
    > wynagrodzeń pracowników służby cywilnej (podanych instytucji)?

    Nie sądzę, żebyś znalazł. Za to na stronie USC w starej wersji były
    szczegółowe zasady wynagradzania na poszczególnych stanowiskach
    (łącznie z dodatkami za stopień służbowy, dodatkowe wykształcenie
    itp.). Niestety, na nowej stronie jakoś tego nie widzę. Poszukaj,
    może jeszcze gzieś leży.

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 5. Data: 2003-08-24 08:52:42
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    . Pensja w > okolicach kwoty bazowej przewidzianej w ustawie budżetowej (1658
    PLN).
    Stanowisko Inspektora Inspekcji Handlowej - Kraków na wejsciu 950
    zl ...brotto! Na 3 stanowiska bylo 205 ofert, niektórzy mieli 2 , 3
    dyplomy. Takze suma 1658 to z porównaniu z tym to kosmos.

  • 6. Data: 2003-08-24 12:39:00
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    amfora napisał:

> [...]
    > (łącznie z dodatkami za stopień służbowy, dodatkowe wykształcenie
    > itp.). Niestety, na nowej stronie jakoś tego nie widzę. Poszukaj,

    Szukając na strowie www.sejm.gov.pl odpowiednich rozporządzeń do KP,
    widziałem jakieś [rozporządzenia] dot. wynagradzania w służbie cywilnej,
    ale czy to było to, nie dam głowy. ;)

    Flyer