PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki Barmana? Warszawa › Re: Zarobki Barmana? Warszawa
  • Data: 2006-12-22 09:26:48
    Temat: Re: Zarobki Barmana? Warszawa
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-12-2006 o 10:09:49 student <l...@y...com> napisał(a):

    > Witam.
    > Czy moglibyscie mi podac orientacyjne zarobki barmana w Warszawie na
    > jakie moze
    > liczyc barman po kursie barmanskim, ale bez doswiadczenia??
    >
    > Myslalem zeby zrobic kurs i popracowac, ale kurs kosztuje troche, i czy
    > to sie
    > kalkuluje, nie mam zadnego pojecia ile moze zarabiac barman.

    Powiedziałbym, jako częsty klient, ze najpierw powinieneś popracować w
    takim sobie (tzn. takim, gdzie doświadczenie ani kursy nie są wymagane)
    barze choc parę, paręnaście tygodni, żeby się dowiedzieć, czy ta robota
    Cię w ogóle kręci i czy zamierzasz iść w tym kierunku. A i odpowiedzi na
    swoje pytania uzyskasz przy okazji.

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".