PracaGrupypl.praca.dyskusjeZarobki Absolwentów › Re: Zarobki Absolwentów
    From: Michał <B...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zarobki Absolwentów
    Date: Tue, 5 Dec 2006 10:48:49 +0100

    > Jaki wybor? Jechac do UK i zmywac gary?

    Zapomnijcie raz na zawsze zmywania garów !!!!! Emigranci się dziwią skąd się
    bierze to zmywanie...aż ktoś wreszcie wykombinował że był taki firm "kochaj
    albo żuć" i statystyczny Polak myśli że jak tam córka Pawlaka zmywała to tak
    jest. Ludzie nikt was na zmywanie nie przyjmie choćby chciał bo musiałby
    zbankrutować. W każdej większej kuchni jest takie dziwadło jak zmywarka a w
    mniejszych gastronomiach (tak jak i w Polsce) jest wszystko jednorazowe.
    Jeżeli już to możecie pracować jako pomoc kuchenna, ale jest milion innych
    zawodów. Tylko nie dziwcie się że jeżeli nie umiecie angielskiego będziecie
    mieli tylko do dyspozycji prace fizyczne. Ostatnio np. widziałem ogłoszenie
    gdzie poszukiwali pomocy do biura-dbanie o porządek w papierach, scany ksera
    itp, 16 euro/h no ale bez języka perfekt to wybaczcie.