PracaGrupypl.praca.dyskusjeZapotrzebowanie na prawdziwych informatykow › Re: Zapotrzebowanie na prawdziwych informatykow
    From: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zapotrzebowanie na prawdziwych informatykow
    Date: Mon, 29 Nov 2004 11:52:55 +0100
    Sender: m...@o...pl@nat-dom.aster.pl

    Użytkownik BiLe napisał:

    > A tekst o zapyziałych politechnikach... no cóż no comments. Proponuje
    > przejżeć programy nauczania AGH, Politechnik Warszawskiej, Wrocławskiej,
    > Poznańskiej (i innych) tudzież Uniwersytetów a następnie wybrać się do
    > labów...

    Taa. Jedna z politechnik (nie wiem czy nie ostatnia rankingowo, bo
    przestalem rankingi sledzic jakis czas temu) : zaliczenie egzaimnu, za
    OBECNOSC na wykladach czy tez te same pytania na egzaminie co roku
    (dokladnie te same !!), albo zaliczanie przedmiotu przez oddanie
    projektu (takiego samego jak mial poprzedni rocznik, a wiec wystarczy
    wycieczka do akedemika i za przeslowiawa flaszake juz sie go ma) i inne
    dziwne "kfiatki".
    Czegos takiego jak np kilka pierwszych terminow egzaminu (mozna isc na
    wszystkie ), kilka drugich terminow, pozniej jakies komisy, rekomisy i
    inne cyrki ( jeden egzamin mozna zdawac pewnie i z 10 razy) nawet nie ma
    sensu wymieniac. W koncu przestepujac 5 czy 6 raz do tego samego
    egzaminu, nawet bez wiedzy ma sie szanse go napisac.

    Przyjecia nastepuja tam na podstawie konkursu swiadectw (bez komentarza).
    Innymi slowy zenada. Wybitne marnotrawienie publicznych pieniedzy, ale w
    koncu pieniadze panstwowe to pieniadze niczyje. Ale kogo to obchodzi ?

    Nazwy politechniki nie podam, ale nie jest to zadna z wymienionych przez
    Ciebie. Wiedze na ten temat czerpie od studentow (wielu, rozne kierunki)
    oraz od kadry (tak jak ktos juz pisal w tym watku, ktos po ilus tam
    latach zajmowania sie jednym, przekwalifikowal sie na cos innego) i
    pracownikow administarcyjnych.

    Tak wyglada nauczanie tam teraz. 20 lat temu bylo normalnie (tak slyszalem).

    Z wiedza informatyczna nie mam do czynienia na codzien, wiec nie wiem
    jak wyglada nauczanie tego przedmiotu na uczelniach prywatnych. Ale moge
    sie tylko domyslac, ze gorzej raczej byc nie moze (merytorycznie). A
    przynajmniej nie odbywa sie to za moje i Wasze pieniadze.

    pozdrawiam
    --
    Mithos