PracaGrupypl.praca.dyskusjeZamkniete kolo !!! › Re: Zamkniete kolo !!!
    From: "Maciek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zamkniete kolo !!!
    Date: Sat, 23 Feb 2002 04:51:41 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@129.nat.tvknet.pl

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a573k4$es1$1@news.onet.pl...

> [...]
    > motywacyjnym dla nowych pracowników w takich firmach szkoda gadać. Trudno
    > się wiec dziwić, że taki "prawie absolwent" jak to się wyraził szanowny
    > przedmówca, kończący pięcioletnia naukę, mający swoje ambicje, plany
    > zawodowe i godność, nie chcą na starcie zaczynać pracy w takich firmach i
    > nie przywiązują wagi do spotkań z wyżej wymienionym rozmówcą. Zapewniam
    > kolegę ze na rozmowy w porządnych firmach cieszących się dobra opinią
    > absolwenci i studenci nie maja zwyczaju się spóźniać na rozmowy. A jeśli
    > liczba studentów olewających rozmowę z Panem wynosi 90% to opinia o
    Pańskiej
    > firmie musi być TRAGICZNA. Nie pozostaje mi więc nic innego jak szczerze
    > Panu współczuć

    Calkowicie sie z Toba zgadzam.
    Twoj przedmowca - potraktowal wszystkich absolwentow jedna miara !!!!!!
    A to uwazam nieuczciwe.
    NIe wiem ile ma lat ale prosze sobie przypomniec, ze pan
    rowniez kiedys byl absolwentem jakiejs szkoly
    z jedna tylko roznica - w Panskich czasach proszono sie zapewne
    aby ludzie podejmowali prace - sytuacja na rynku byla zupelnie inna
    A faktycznie jesli tyle ludzi traktuje pana w tak lekcewazacy sposob
    to nie wroze sukcesow na plaszczyznie zawodowej
    cos musi byc nie tak z Panska firma - a opinija obiegla juz srodowisko :((((
    pozdr.