PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaległy ekwiwalent - odsetki? › Re: Zaległy ekwiwalent - odsetki?
  • Data: 2005-05-18 18:00:57
    Temat: Re: Zaległy ekwiwalent - odsetki?
    Od: Domin <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 May 2005 16:13:45 +0200, "Adrian" <m...@i...pl>
    wrote:

    >Mam pytanie które być moze juz było ale szukanie
    >na google nic nie daje ...
    >
    >W lecie 2004 roku nie korzystałem z urlopu wypoczynkowego za który
    >pracodawca miał wypłacić w sierpniu ekwiwalent pieniężny.
    Miał... tzn jakos wam to na pismie zagwarantowal??? jak tak no to
    mozna probowac dohodzic odsetek ustawowych a jak nie...
    >Ekwiwalent ten
    >otrzymałem dopiero w kwietniu 2005 roku. Czy za czas , który czekałem
    >powinienem mieć naliczone odsetki? Jeśli tak to w jakiej wysokości ?
    to wszystko sie zgadza... Zalegly urlop za rok 2004 nalezalo
    wykozystac do kwietnia 2005 a jak nie to wtedy nalezy sie ekwiwalent.
    Wyglada na to ze troche was pracodawca wpuscil w kanal obietnicami.
    Pozdrawiam
    Domin