PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaległe wynagrodzenie › Re: Zaległe wynagrodzenie
    From: "Cea" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zaległe wynagrodzenie
    Date: Mon, 2 Feb 2004 13:19:00 +0100

    > Nie daj się; ja bym zapytał jakie są przyczyny opóźnienia, a potem
    > napomknąłbym, że w takim razie nie chcę, ale będę zmuszony dochodzić
    > wypłaty drogą prawną - czy tego chcą?
    >

    > --
    >
    > Jerzy

    Za każdym razem jak dzwonię, to odbiera ktoś inny, przeprasza za
    opóźnienie, mówi, że zaraz się tą zajmie i zadzwoni jak będzie przelew.
    Dzwonili co prawda już 2 razy i dyktowałem im swój nr konta, bo
    dziwnym trafem go gubią ;-).
    Ostatnio obiecywali na 100%, że do 23 stycznia będą pieniądze na
    koncie i od tamtego momentu cisza.
    Wysłałem nawet SMSa do kierownika regionalnego, aby uregulował
    tą sprawę do końca stycznia, ale ten nawet nie odpowiedział.

    Według mnie szkoda już tam dzwonić, bo wygląda, że nikt nic nie
    wie i mają mnie w d....