PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakaz konkurencji jako samodzielna umowa › Re: Zakaz konkurencji jako samodzielna umowa
  • Data: 2008-09-25 22:59:41
    Temat: Re: Zakaz konkurencji jako samodzielna umowa
    Od: Molikk <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Sep 2008 20:15:54 +0200, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:gbgj0s$uu8$1@news.onet.pl Molikk <m...@o...eu>

    > I na tym skończmy - nie czytasz ze zrozumieniem. On nie ubrdał sobie
    > zawierania umowy o zakazie konkurencji w rozumieniu KP, tylko zupełnie
    > "oddzielną", niepowiązaną ze stosunkiem pracy umowę cywilno-prawną
    > opartą o KC i tam też się te rojenia kończą.

    Tak jak i napisałem wcześniej, mimo, że kwoty zostały podane tak na
    chybił trafił, pisząc taką umowę musimy byćświadomi, że "praca" a raczej
    jej brak musi być odpowiednio wynagrodzony. Oczywiście nikt nikogo do
    podpisania zmusić nie może, ale jeżeli przed sądem udowodnimy, że nie
    pozostawiono nam innego wyboru jak tylko podpisać (czyli coś w stylu
    podpisz albo nie dostaniesz/stracisz prace) to umowę da się "uniewaznic"
    w przeciwnym razie będzie obowiązywała, chyba, że zostania udowodnione
    celowe działanie na szkode pracownika - ale to jest bardzo ciężko
    udowodnić, generalni odstąpienie od tego typu umowy wiaze sie z dlugim
    siedzeniem w sadzie.

    Molikk