PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
  • Data: 2007-01-04 15:47:12
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: ktos <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stokrotka napisał(a):
    > Ten sam list został wysłany pod 4 podane w nim adresy:
    > do Prezydenta, Premiera, Prokuratora Generalnego, Sekretariatu Prymasa Polski .

    Ja na Twoim miejscu zrobiłbym wokół tego więcej szumu medialnego
    i wyslal bym to jeszcze do senatora Romaszewskiego, Piotra Ikonowicza,
    Elżbiety Jaworowicz, Julii Pitery i co najwazniejsze do Romana Giertycha.

    Sekretariat Prymasa zajęty przeprowadzką, potem lustracja, więc wyślij
    lepiej do tego księdza-opiekuna bezdomnych, co to chcial, żeby miasto
    Warszawa podarowało im działke w centrum na spelune, pardon, dom. Moze
    ktos pamięta jego nazwisko?