PracaGrupypl.praca.dyskusjeZFŚS › Re: ZFŚS
  • Data: 2004-04-21 22:41:33
    Temat: Re: ZFŚS
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak to właśnie jest, że tu możesz się zapytać czy dany zakład powinien mieć
    ZFŚS - małe firmy na przykład nie muszą. A w firmach które są zobowiązane do
    składania pieniędzy na ten fundusz, środki są wydawane różnie. Pracowałem
    np. w pewnej firmie, w której na święta robili paczki w zaj... wielkości (ja
    tam dostałem "towaru" na sumę co najmniej półtora tysiąca) ale był to jedyny
    objaw istnienia ZFSŚ. W innej firmie niektórzy dostawali pożyczki (w ramach
    posiadanych środków, na 3% w skali roku, do spłacenia maks. w rok), ale do
    wysokości 12 tysięcy euro i poza tym ze środków były organizowane "spotkania
    po godzinach"
    Tak że chociażby na tym przykładzie widać jak różnie firmy mogą podchodzić
    do tego zagadnienia. A regulamin dotyczący ZFSŚ na pewno gdzieś w firmie "na
    sieci" jest dostępny
    pzdr
    gromax