PracaGrupypl.praca.dyskusjeZATRUDNIE NA STAŁE OD ZARAZ PROGRAMISTÓW DELPHI › Re: ZATRUDNIE NA STAŁE OD ZARAZ PROGRAMISTÓW DELPHI
  • Data: 2007-12-19 11:39:01
    Temat: Re: ZATRUDNIE NA STAŁE OD ZARAZ PROGRAMISTÓW DELPHI
    Od: sweet_dreams <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 18, 2:12 pm, "Ilirjan Osmanaj" <i...@g...com> wrote:

    > Wiodący dostawca oprogramowania dla farmacji, supermarketów, drugstorów.
    > Integrator systemów informatycznych, serwis komputerowy i fiskalny

    A mnie zawsze zastanawia jak to mozliwe ze niemalze kazda oglaszajaca
    sie firma jest "wiodacym dostawca oprogamowania"? Kto i na jakiej
    podstawie tak wnioskuje?

    Czasami wydaje mi sie ze osoby zamieszczajace takie ogloszenia zdaja
    sobie sprawe ze ich firma to bubel produkujacy inne buble i mysla ze w
    ten sposob uda im sie sciagnac naiwniakow.

    Pozdrawiam,
    Sebastian