PracaGrupypl.praca.dyskusje › ZAROBKI PROGRAMISTOW W ROZNYCH FRMACH - Motorola, Siemens i inni... Wroclaw, Krakow, WaWa... Podawajcie!!!

  • 11. Data: 2004-11-22 12:10:54
    Temat: Re: ZAROBKI PROGRAMISTOW W ROZNYCH FRMACH - Motorola, Siemens i inni... Wroclaw, Krakow, WaWa... Podawajcie!!!
    Od: Jakub Turski <y...@c...plukwa.net>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Jagodka write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 21 lis 2004 at 22:11 GMT

    >A nie sadzisz ze moze obowiazywac tajemnica i nie wolno pracownikom
    >ujawnaic infomacji ile zarabiaja???

    Obowiązuje. Nie powiem.

    *g*

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 12. Data: 2004-11-22 12:35:58
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Turski" <y...@c...plukwa.net> napisał w wiadomości

    > Obowiązuje. Nie powiem.

    W Siemensie sie ostatnio zarobki negocjuje z tego, co wiem. I potem bywa
    zroznicowanie placy na tych samych stanowiskach, a ujawnianie, komu ile sie
    udalo wynegocjowac, moze prowadzic do niesnasek. Ja slyszalam o roznicy 1000
    zl na tym samym stanowisku. :}

    I.

  • 13. Data: 2004-11-22 16:01:36
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    MRNET <m...@w...pl> zapodał(a):
    >a jesli bym sie zapisal na kurs outlooka express? mialbym tam szanse? czy to
    > by wplynelo na wysokosc moego wynagrodzenia?
    > pojde tez na kurs obclugi notepada - ale jak skoncze ten bo dwoch kursow nie
    > pociagne
    [...]

    Notatnik nie ma sprawdzania pisowni - więc to nie dla Ciebie program.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 14. Data: 2004-11-22 17:36:16
    Od: "Rutger" <n...@x...pl>

    W motoroli w krakowie najnizsza pensja to srednia krajowa x2
    do tego rozne bonusy. Szczegoly znajdziesz na ich stronie firmowej
    Warto rowniez poczytac zapisy z czatow z ich pracowanikami na praca.onet.pl

    W siemensie - sam chcialbym wiedziec.

  • 15. Data: 2004-11-22 22:01:14
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    a czy pracujac np w Motoroli czy Siemensie mozna od czasu do czasu dorobic
    sobie na umowe o dzielo, czy tez podpisuje sie papier - zadnej innej pracy?

  • 16. Data: 2004-11-22 22:43:50
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    gosc wrote:

    > a czy pracujac np w Motoroli czy Siemensie mozna od czasu do czasu dorobic
    > sobie na umowe o dzielo, czy tez podpisuje sie papier - zadnej innej pracy?

    Nie sądzę, żebyś po 9-10 godzinach dziennie, miał jeszcze ochotę
    na jakieś dorabianie.

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl