PracaGrupypl.praca.dyskusje › +ZAPOMNIALEM O TERMINIE WIZYTY W UP...

  • 1. Data: 2004-06-23 18:40:18
    Temat: +ZAPOMNIALEM O TERMINIE WIZYTY W UP...
    Od: "Mr Adzio" <h...@o...pl>

    Witam,

    dzis mialem wstawic sie do urzedu pracy na comiesieczne spotkanie.Tak sie
    zlozylo, ze musialem byc w miejscu, w ktorym niebawem ewentualnie bede
    pracowal. I co teraz mam robic, pytam doswiadczonych bardziej ode mnie w
    materii:
    1. O przepraszam, zapomnialem, myslalem, ze mam byc 24 czerwca!

    2. Nie zapomnialem, ale musialem byc w potencjalnie przyszlym miejscu pracy,
    wiec dopiero jestem dzis w urzedzie pracy (tak bylo w rzeczywistosci, chodzi o
    druga czesc wariantu).

    3. Musialem zrobic badania u lekarza i musialem byc o przyszlego pracodawcy na
    rozmowie.

    Wariant trzeci daje mi szanse na zalatwienie zwolnienia lekarskiego, jakby
    paniom z UP normalne argumenty nie trafily do wyobrazni. A moze, jakby panie
    staly okoniem, to walic do kierownika i robic tzw. grande (do neidawna bylem
    dziennikarzem, wiec umiem sie wyslowic i polemizowac).

    Poradzcie, jak sie zachowac, bo szkoda, zeby mi ciachneli zasilek.

    Dzieki,
    pozdro
    Mr Adzio
    www.media.prv.pl

  • 2. Data: 2004-06-23 19:01:27
    Temat: Re: +ZAPOMNIALEM O TERMINIE WIZYTY W UP...
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-06-23 20:40, Użytkownik Mr Adzio napisał:

> [...]
    > staly okoniem, to walic do kierownika i robic tzw. grande (do neidawna bylem
    > dziennikarzem, wiec umiem sie wyslowic i polemizowac).

    dla nich ważny jest papier - dlaczego sie nie stawiłeś. Jeśli możesz
    wziąć od potencjalnego pracodawcy, że byłeś wtedy na rozmowie, to
    trzymaj się tej wersji. Jeśli jednak nie masz jak to udokumentować, to
    załatw sobie zwolnienie.

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-06-23 19:51:59
    Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl>

    Zwolnienie lekarskie jest bardziej wiarygodne i nie pozostawia pola manewru
    PZO (Pani Z Okienka) więc moim zdaniem to lepsze rozwiązanie!

  • 4. Data: 2004-06-24 00:25:38
    Od: "RAFALEK" <r...@T...pl>

    Ja jak sie kiedys spoznilem to powiedziano mi, ze jedno spoznienie mi sie
    nalezy i moge sobie sam napisac przyczyne nie wstawienia sie. Po nastepnym
    spoznieniu juz nie bylem bezrobotny... :-P (stracilem status bezrobotnego:))

  • 5. Data: 2004-06-24 06:51:15
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Mr Adzio" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zlozylo, ze musialem byc w miejscu, w ktorym niebawem ewentualnie bede
    > pracowal. I co teraz mam robic, pytam doswiadczonych bardziej ode mnie w

    Kurde, ja tego nie rozumiem. Ma człowiek termin _raz_w_miesiącu_ zgłosić się
    i nie potrafi tego terminu dotrzymać.
    I jeszcze pretensje, że PUP stawia siakieś wymagania...
    Trzeba było pójść dzień wcześniej do PUPu i powiedzieć, że masz następnego
    dnia rozmowę.
    Albo od razu "zaliczyliby" Ci tę wizytę, albo wyznaczyli następny termin.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2004-06-24 10:29:25
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Mr Adzio" <h...@o...pl> napisał w wiadomości:

    >I co teraz mam robic, pytam doswiadczonych bardziej ode mnie w
    > materii:

    Isc i sie poprostu podpisac, z tego co pamietam masz tydzien nim Cie
    skreslą, pracownicy w PUPach to tez ludzie, wytłumaczysz im, zrozumieja,
    przynajmniej jak ja kiedys sie spoznialem to nei robili z tego wielkiego
    halo

    Drag

  • 7. Data: 2004-06-24 14:09:19
    Od: "Mr Adzio" <h...@o...pl>

> [...]
    > skreslą, pracownicy w PUPach to tez ludzie, wytłumaczysz im, zrozumieja,
    > przynajmniej jak ja kiedys sie spoznialem to nei robili z tego wielkiego

    Bylem. Jest OK. Na przyszlosc radze wszystkim napisac podano do dyrektora UP
    z prosba o usprawiedliwienie nieobecnosci ( podalem tak jak bylo faktycznie,
    bylem w miejscu ewentulanego zatrudnienia). Pan kierownik podpisal: zgoda. I
    wsio. Ja poidpisalem, ze bylem i szukam sobie roboty, bo pewne jest, ze UP mi
    jej nie znajdzie.

    Dzieki, pozdro
    Mr Adzio
    www.media.prv.pl