PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyrolowano moją żonę !!! › Re: Wyrolowano moją żonę !!!
    From: "Mariusz" <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyrolowano moją żonę !!!
    Date: Wed, 27 Aug 2003 13:35:32 +0100

    > Napisalabym odwolanie do kuratorium, podajac wyzej wymieniony przyzczyne -
    zona
    > bedzie miala magistra za 2 tyg.

    Byliśmy w kuratorium, 2h temu, rozmawiliśmy z wizytatorką, w której
    rejonie jest ta szkoła, powiedziała że sprawy by nie było, gdyby tamta druga
    nauczycielka nie przyszła na skargę. Powiedziała wprost że jest po naszej
    stronie, ale nic nie może zrobić, tym bardziej że tamta druga nauczycielka
    jest zdolna do wszystkiego.
    Formalnie decyzje podejmuje dyrektor, ale w tym przypadku (tamta
    nauczycielka grozi procesem) dyrektor powinien uzyskać zgodę kuratora na
    zatrudnienie nauczyciela bez kwalifikacji (nie ważne, że za dwa tygodnie
    kwalifikacje będą), a kurator takiej zgody nie da bo nie może, bo wie że na
    to stanowisko jest inny kandydat z kwalifikacjami (z papierem bo do
    kwalifikacje tej pani są żadne).

    Mariusz