PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie a chorobowe › Re: Wypowiedzenie a chorobowe
  • Data: 2004-01-30 10:48:43
    Temat: Re: Wypowiedzenie a chorobowe
    Od: Jerzy Dusk <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil K. [k...@o...pl] pisze:

    [...]
    >Oczywi?cie nie chce dostać dyscyplinarki( powodem ma być rzekome utajenie
    >ci?ży -przyjmuj?c się do pracy firma wysłała mnie na badania które nic nie
    >wykazały
    [...]
    !!!!!!

    Po pierwsze nie mieli prawa sprawdzać, czy jesteś w ciąży! Co to znaczy
    utajenie ciąży!? Za takie podejście należy się pracodawcy solidna kara.
    Przecież to wbrew prawu nie przyjmowac kobiety do pracy z powodu ciąży - a
    ewidentnie o to chodziło, bo kazano zrobić badania pod tym względem.

    --

    Jerzy