PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie › Re: Wypowiedzenie
    From: "ToMek" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie
    Date: Fri, 19 Dec 2003 12:43:28 +0100

    > mojej
    >
    > A w umowie o pracę jest podane miejsce pracy?

    > mi
    > zasugerował,
    >
    > Wypowiedzenia nie możesz złożyć bo to umowa na czas określony i mniej niż
    6
    > miesięcy.

    > Ani Ty, ani pracodawca z ww. powodów nie możecie zrobić wypowiedzenia.
    >
    > Ja bym trzymał się umowy - jeśli jest miejsce pracy, to tam się stawiesz
    na
    > godzinę rozpoczęcia i już.
> [...]

    W umowie jest podane: miejsce pracy - teren całego kraju

    Tak de facto, to umowa przyszła pocztą dopiero 15grudnia (a pracuję od
    1grudnia) i podpisanej przez siebie kopii jeszcze nie odesłałem do
    pracodawcy.

    Jak w takim razie pracodawca rozwiąże z mną umowę (zwolnienie
    dyscyplinarne?) i jak było najlepiej dla mnie pod względem świadectwa pracy
    i rejestracji w UP ?