PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyplata z zagranicy › Re: Wyplata z zagranicy
    From: "Bolek LTC" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyplata z zagranicy
    Date: Wed, 8 May 2002 23:55:41 +0200

    powinienes zaplacic podatek od tego na normalnych zasadach w polsce, ale
    placac tego podatku o tyle mniej, o ile zaplaciles juz podatku w niemczech
    (lub twoj pracodawca) - jest tu pewien limi do ktorego mozesz sobie odliczyc
    podatek. limit zalezy od twojego dochodu za granica.

    tegoretycznie stypy sa wolne od podatku, ale nie wiem jak z zagranicznymi,
    problem i tak jest natomiast taki, ze sama nazwa pozycji na twoim rachunku
    bankowym pt 'stypendium' nie bedzie wiarygodna dla US. Musialbys miec pismo
    potwierdzajace nadanie Ci stypy.

    Najlepiej zadzwon do swojego US i spytaj sie jak to jest ze stypendiami
    zagraniczynymi.
    Powiedz ze takie masz, i spytaj się czy musisz odprowadzac od tego podatek

    pzdr.

    Bolek
    www.getinuk.com

    Użytkownik CoSMiT - Marcin <c...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abb2ur$nst$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Witam,
    > wlasnie na moje konto wplynelo wynagrodzenie z Niemiec za miesiac
    > zdalnej pracy. Czy, kiedy i jaki powinienem zaplacic od tego podatek?
    Dodam