PracaGrupypl.praca.dyskusjeWyjazd sluzbowy a dodatkowy dzien. › Re: Wyjazd sluzbowy a dodatkowy dzien.
    From: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wyjazd sluzbowy a dodatkowy dzien.
    Date: Sun, 6 May 2007 08:07:57 +0200

    Po pierwsze, to czas przejazdu w delegacji nie wlicza się do czasu pracy.
    po drugie, samo rozliczenie czasu pobytu na delegacji wypełniasz po powrocie, tak że
    (jak zrozumiałem jestes jeszcze przed wyjazdem) wystawiając rozliczenie za całość
    (noclegi, przejazdy, jedzenie lub ekwiwalenty oraz dokładny czas trwania) bedziesz
    mógł w podsumowaniu wystawić właściwe godziny... grunt zeby w razie potrzeby mieć jak
    udokumentować czas (np. bilet kolejwy, godzina tankowania paliwa na stacji itp)

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*