PracaGrupypl.praca.dyskusjeWycofanie świadectwa pracy › Re: Wycofanie świadectwa pracy
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wycofanie świadectwa pracy
    Date: Mon, 13 Feb 2006 19:29:47 +0000 (UTC)

    MG42 <m...@g...pl> wrote in
    news:kfw9dnkl8me4.lvd4nyx42q0e$.dlg@40tude.net:

    > Witam. Dowiedziałem się że moje świadectwo pracy jest guzik warte. Za
    > okres wymieniony w świadectwie nie były płacone składki. Umowy o pracę
    > nie było. Nie naciskałem o to żeby nie denerwować pracodawcy. Czy w
    [...]

    czyli wykonywales cos bez zadnego pisemnego zobowiazania ze strony
    "pracodawcy"?? to musial Ci strasznie duzo kasy placic za Twoje zaufanie;

    > obecnym zakładzie pracy, gdzie złożyłem to świadectwo mogę je wycofać?
    > Nie chcę mieć żadnych problemów z tego tytułu, ani też nie będę
    > walczył z byłym pracodawcą.

    a skad masz swiadectwo pracy?? wystawil Ci je ten niby-pracodawca??
    i zaswiadczyl w nim, ze wykonywales dla niego jakastam prace?? hmmm;
    niby w przepisach stoi, ze swiadectwo pracy nie moze byc udokumentowaniem
    stosunku pracy... a moze jednak; bo rozumiem, ze obawiasz sie, ze TY
    bedziesz mial nieprzyjemnosci w przypadku wykrycia niejako "falszerstwa"?

    a co by bylo gdyby taki pracownik oswiadczyl wobec posadzenia o
    sfalszowanie swiadectwa pracy, ze zostalo ono wydane zgodnie ze stanem
    faktycznym; jednoczesnie oswiadczylby, ze nie ma juz umowy o prace,
    ktora wiazala sie z tym swiadectwem, bo przeciez nie ma obowiazku
    przechowywania takiej umowy??

    pzdrv;
    AdamLis;