PracaGrupypl.praca.dyskusjeWlasna dzialalnosci + praca na etacie › Re: Wlasna dzialalnosci + praca na etacie
    From: "kasiatoya" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wlasna dzialalnosci + praca na etacie
    Date: Wed, 16 Mar 2005 22:23:12 +0100

    Użytkownik "Robert K." <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d1a4m2$oo5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

    > po pierwsze jesli masz napisane w jakich branzach nie mozesz prowadzic dg
    > znaczy
    > ze mozesz zalozyc dg w innych niz tam wymienione.
    > z reguly opis dzialalanosci firmy opiera sie na tzw PKD (klasyfikacja
    > rodzajow dzialalnosci).
    > jesli bedziesz miala PKD inne niz dzialalnosci wymienione w dok o zakazie
    > konkurencji to wszystko OK.
    > Jesli na przyklad nie masz w PKD napisane ze projektujesz wnetrza, a masz
    > klienta i zlecenie,
    > to wszystko rozbija sie o tytul jakim opisujesz fakture (daj znac na priv

    od razu przyznam sie ze jestem zielona i rzeczywiscie potrzebowalabym
    szerszych wyjasnien

    > nie wiem dokladnie, ale wez pod uwage jedna rzecz:
    > jesli prawnie jest OK a pracodawca sie dowie (a moze nawet nie koniecznie
    > zrozumie do konca
    > jaka jest roznica) to nie bedzie OK .
    > a moze ktos z b. bliskiej rodziny zarejestruje dg (maz, siostra itp) i
    > bedzie tylko papierki podpisywal.

    heh... no wlasnie nie za bardzo mam taka osobe wokol siebie
    tzn. meza nie posiadam a reszta rodziny stanowczo odradza mi dg chociaz sami
    prowadza i moze wlasnie dlatego widza same problemy z tym zwiazane... (a juz
    moj ojciec jest mistrzem w wyszukiwaniu problemow chociaz juz za
    poprzedniego ustroju prowadzil wlasna dg - skutek jest taki ze bardzo
    skutecznie studzi moj zapal)

    > nie ma sie czego bac. jak sie juz zacznie to nigdy sie nie chce wraca do
    > pracy u kogos.
    > polecam !!! :)

    sytuacja na dzien dzisiejszy wyglada tak ze pracuje na pol etatu w firmie
    ktora placi mi zenujace pieniadze (az wstyd sie przyznac jakie) jestem
    maxymalnie wykozystywana i nawet nikt sie z tym specjalnie nie kryje (do
    tego mam dyrektora ktory jest byc moze czlowiekiem sympatycznym ale tez
    straszliwym imbecylem tzn. jego niekompetencja jest porazajaca ale za to
    koligacje rodzinne z prezesem bardzo silne)
    wiec caly czas mysle o czyms swoim ale prawde mowiac nie mam za bardzo
    pomyslu odwagi itp.
    nie mam kasy
    mam lokal za ktory nic nie place w bardzo dobrym punkcie miasta ale z
    niezbyt wygodnym wejsciem
    no i mimo pracy znalazloby sie troche wolnego czasu

    wielkie dzieki za pomoc i odpowiedzi
    pozdrawiam
    kasiatoya