PracaGrupypl.praca.dyskusjeWlasna dzialalnosci + praca na etacie › Re: Wlasna dzialalnosci + praca na etacie
    From: "kasiatoya" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wlasna dzialalnosci + praca na etacie
    Date: Wed, 16 Mar 2005 20:55:23 +0100

    > jesli nie masz napisane w umowie ze nie mozesz prowadzic wlasnej dg /lub
    nie
    > masz podpisanego tzw. ankesu lojalnosciowego/
    > to od strony prawnej nie musisz informowac o tym pracodawcy.

    a to mam nastepne pytanie
    bo wlasnie musialam podpisac umowe o zakazie konkurencji
    i w niej pracodawca zaznaczyl w jakich branzach nie moge dzialac na wlasna
    reke itp.
    to czy w takiej sytuacji prowadzac wlasna dg ale w zupelnie innej branzy
    tzn. takiej ktorej nie ma w mojej umowie o zakazie k. to czy musze go
    informowac o moich dzialaniavh poza firma?
    jestem projektantem wnetrz (szumnie brzmi ale niewiele jak na razie z tego
    wynika) i nie moge projektowac na boku wnetrz itp. ale czy musialabym
    informowac pracodawce gdybym chciala projektowac np. ubrania albo zajac sie
    jakimis graficznymi rzeczami? (to przeciez kompletnie inna branza zaznacze
    ze jestem plastykiem wiec wachlarz dzialan mam dosyc szeroki poza projektami
    wnetrz)
    jak to jest?

    pozdrawiam
    kasiatoya (co bardzo chcialaby zalozyc wlasna dg ale sie boi...)