PracaGrupypl.praca.dyskusje › Windykacje - problem

  • 1. Data: 2002-11-24 22:06:50
    Temat: Windykacje - problem
    Od: "Pako" <p...@i...com.pl>

    Podjąłem prace w firmie windykatorskiej. Moim zadaniem jest poszukiwanie
    potencjalnych wierzycieli, którzy chcą odzyskać długi. Od początku mam
    problem - skąd ich brać. Wystkie podmioty do których się zwróciłem
    współpracuja juz z jakąś firmą windykatorską lub wogóle takiej firmy nie
    potrzebują, bo maja własną komórkę do tych celów. Prosiłbym osoby, które
    maja jakies doświadczenie w tej branży o uchylenie rąbka tajemnicy jak
    zaczynali.Prosze o dyskusję.

  • 2. Data: 2002-11-25 07:19:38
    Temat: Re: Windykacje - problem
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

    Zdarzyło mi się że ktoś zadzwonił do mnie do pracy z firmy windykatorskiej i
    spytał czy mamy jakieś wierzytelności lub noty odsetkowe z których
    ściągnięciem mamy problemy. Przedewszystkim się przedstawił z jakiej jest
    agencji. Moja firma "etatowa" nie ma takich problemów ale ja się
    zainteresowałam tą agencją bo mam problemy z dłużnikami z mojej spółki
    cywilnej i pozostaję z nią w kontakcie. A na pytanie jak nas znalazł
    odpowiedział że w internecie. I właśnie tak można znaleźć klientów. Uda się
    albo się nie uda. A druga sprawa, bardzo ważne jest jaką ma skuteczność w
    ściąganiu długów twoja firma, bo z reguły klientom zależy na fizycznym
    otrzymaniu pieniędzy a rzadko na doprowadzeniu sprawy do punktu w którym
    nieściągalne wierzytelności mogą zaliczyć sobie w koszty. To ostatnie to
    chyba dotyczy bardziej bogatych, działających firm.
    Pozdrawiam i życzę skutecznej pracy.
    Użytkownik Pako <p...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arriev$jjj$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-11-26 23:51:09
    Od: "Pako" <p...@i...com.pl>

    dzieki za odp. może ktos ma inne doświadczenia?