PracaGrupypl.praca.szukana › Windykacja

  • 1. Data: 2003-08-04 08:46:24
    Temat: Windykacja
    Od: "kejtin" <k...@p...onet.pl>

    Podjemę pracę w windykacji telefonicznej (inkasso telefoniczne) lub przy
    windykacji bezpośredniej. Ukończyłem kurs: "aspekty psychologiczne i prawne w
    windykacji".

    Od miesiąca kwietnia pracuję w firmie windykacyjnej Intrum Justitia, gdzie
    także przeszedłem szkolenie- ktorego dyplom ukończenia posiadam, posiadam
    także poświadczenie zdania ezgaminu INKASSO

    Posługuję się biegle językiem angielskim zaś w stopniu komunikatywnym język
    niemiecki i francuski. Przez ok 3 semestry studiowałem politologię-stosunki
    międzynarodowe na Collegium Polonicum w Słubicach nad Odrą.

    Moje oczekiwania finansowe to kwota 2000netto.

    -----------------------
    p...@t...pl
    tel. 606853090

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-08-04 09:24:06
    Temat: Re: Windykacja
    Od: "zip" <z...@p...onet.pl>

    > Moje oczekiwania finansowe to kwota 2000netto.

    ROFTL :)

  • 3. Data: 2003-08-04 09:46:26
    Od: "Wojciech W." <n...@p...com>

    Użytkownik "zip" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ROFTL :)

    I co się śmiejesz baranie ?

  • 4. Data: 2003-08-04 09:50:53
    Od: "zip" <z...@p...onet.pl>

    > I co się śmiejesz baranie ?

    Co od razu baranie

  • 5. Data: 2003-08-04 10:05:26
    Od: "Wojciech W." <n...@p...com>

    > Co od razu baranie

    Od razu "baranie" - bo wyśmiewasz się mośku z oczekiwań innych ludzi. Jak ci
    to nie pasi - to morda w kubeł. Swoim postem dowiodłeś tylko, że są jeszcze
    ludzie, którzy wolą wyśmiać innych niż zaproponować sensowne rozwiazanie.
    Dlatego jesteś baran skończony i tyle

  • 6. Data: 2003-08-04 10:18:24
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

> [...]
    jeszcze
    > ludzie, którzy wolą wyśmiać innych niż zaproponować sensowne rozwiazanie.

    Hehe... z takim podejściem do windykacji raczej daleko nie zajdziesz...
    Chyba,że windykacja przyjaciół przyjaciół (jak się na Sycyli nazywa Mafię)

  • 7. Data: 2003-08-04 11:10:30
    Od: "Wojciech W." <n...@p...com>

    Użytkownik "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl> napisał:

    > Hehe... z takim podejściem do windykacji raczej daleko nie zajdziesz...
    > Chyba,że windykacja przyjaciół przyjaciół (jak się na Sycyli nazywa Mafię)

    Ja nie szukam pracy w windykacji

  • 8. Data: 2003-08-04 12:10:21
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    > Ja nie szukam pracy w windykacji

    Przepraszam pomieszały mi się troche odp... Ale umiem przyznać się do błędu
    ;)