PracaGrupypl.praca.dyskusjeWazne pytanie › Re: Wazne pytanie
    From: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wazne pytanie
    Date: Tue, 17 Dec 2002 22:21:21 +0100

    Tue, 17 Dec 2002 15:58:38 +0100,clockworkoi <atne2s$sc7$1@news.onet.pl>
    napisał/a:

    > Pierwsza lepsza osoba nie mialaby tyle kasy.

    To prawda.

    > Po drugie ja wiem, ze jest
    > korupcja, ale jakos mi sie nie chce wierzyc - w taki numer musialby byc
    > zamieszany caly RUP, czy tam PUP czy jak to sie teraz nazywa. Zreszta ja
    > kiedys jak jeszcze bylem na kuroniu dostawalem oferty - fakt ze robota mi
    > nie pasowala wiec sie migalem, jakos odlewnia zeliwa nie na rasie mi byla,
    > ale cos tam dawali, a to bylo 2 lata temu w miescie, gdzie jest 40%
    > bezrobocia.

    Teraz dzięki prywatnym agencjom pośrednictwa pracy,lipnym zresztą- w
    Urzedach Pracy *nie ma _żadnych_ ofert pracy*.
    Fajnie,prawda?
    Powinno się zakazać prowadzenia takiego procederu jaki jest obecnie.
    To nic,ze panie na pośredniakach miałyby więcej roboty,ale przecież za
    to dostają pensje.
    Moim zdaniem powinno się polikwidować te wszystkie prywatne "Biura
    Pośrednictwa Pracy",a oferty pracy powinny wrócić tam gdzie powinny
    faktycznie być,czyli na RUP-y,czy PUP-y.

    --
    Kaja