PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa / Bardzo szukam pracy

  • 1. Data: 2005-03-21 18:06:28
    Temat: Warszawa / Bardzo szukam pracy
    Od: "biela" <E...@p...pl>

    Witam

    Mam nieco ponad 50 lat, jednak wciąż jestem pełny sił i nie mam żadnych
    kłopotów zdrowotnych. Z zawodu jestem elektrykiem, posiadam uprawnienia SEP
    do 30kV i wieloletnie doświadczenie. Znam się również na budowlance,
    konserwacji obiektów oraz innych pracach w stylu złota rączka. Posiadam
    również prawo jazdy kat. B. Przyjmę każdą pracę w Warszawie lub Wołominie
    jako elektryk, robotnik budowlany, dozorca, stróż, pracownik fizyczny itp.

    Prosze o kontakt na email: b...@p...onet.pl lun odpowiedz na mój post
    na tej grupie

    Oczywiście CV prześlę po skontaktowaniu się ze mną.

  • 2. Data: 2005-03-21 22:59:06
    Temat: Re: Warszawa / Bardzo szukam pracy
    Od: "Robert K." <i...@w...pl>

    Użytkownik "biela" <E...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako elektryk, robotnik budowlany, dozorca, stróż, pracownik fizyczny itp.

    Czy posiada Pan wlasny samochod?
    Jesli tak to prosze o kontakt na mail: kisielewski /malpa/ megaprojekt
    /kropka/ com
    Praca od zaraz.

    pozdrawiam,
    Robert K.