PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wada wzroku i praca przy komputerze

  • 1. Data: 2003-06-24 15:29:10
    Temat: Wada wzroku i praca przy komputerze
    Od: "Grzegorz" <n...@a...invalid.pl>

    Mam powazna wade wzroku jednego oka. Drugim widze normalnie. Czy z ta wada
    wzroku moge byc zatrudniony jako informatyk (dokladnie administrator sieci
    komputerowych)?

    Pozdrawiam
    gzehoo

  • 2. Data: 2003-06-24 15:53:29
    Temat: Re: Wada wzroku i praca przy komputerze
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Grzegorz <n...@a...invalid.pl> napisał(a):

    > Mam powazna wade wzroku jednego oka. Drugim widze normalnie. Czy z ta wada
    > wzroku moge byc zatrudniony jako informatyk (dokladnie administrator sieci
    > komputerowych)?

    Po przyjęciu do pracy musisz przejść badanie lekarskie - jak każdy
    zatrudniony. To orzeczenie decyduje o twojej przydatności/nieprzydatności.
    Nie ma żadnych przepisów, które określają jakieś szczególne wymogi zdrowotne
    dla informatyków.

    Natomiast wyłącznie dla twojego dobra bym ci radził, żebyś się upewnił, czy
    praca przy komputerze nie pogorszy wady. Przypuszczam, że jest to wyłącznie
    kwestia doboru okularów i monitora.

  • 3. Data: 2003-06-24 21:44:29
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Grzegorz <n...@a...invalid.pl> zapodał(-a):
    > Mam powazna wade wzroku jednego oka. Drugim widze normalnie. Czy z ta wada
    > wzroku moge byc zatrudniony jako informatyk (dokladnie administrator
    > sieci komputerowych)?

    tak - ale w okularach.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2003-06-24 21:46:25
    Od: "bAnan" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@a...invalid.pl> napisał
    > Mam powazna wade wzroku jednego oka. Drugim widze normalnie. Czy z ta wada
    > wzroku moge byc zatrudniony jako informatyk (dokladnie administrator
    sieci
    > komputerowych)?

    oczywiscie

    --