PracaGrupypl.praca.dyskusjeWa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec › Re: Wa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec
  • Data: 2003-10-20 23:24:36
    Temat: Re: Wa-wa/praca dodatkowa/obsluga serwisowa malej siec
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A.B." <b...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bn1fd4$4iq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    <cut>
    > Zamiast prowadzic takie jalowe spory odpowiedzcie prosze na pytanie o
    typowy
    > wymagany czas reakcji.
    > Bo mnie sie wydawalo ze 4 godz. to w bardzo powaznych instalacjach.
    > A tu dwa komputery i dwie drukarki...
    > Czy to jakas nowa norma?

    W bardzo powoaznej instalacji to moj kumpel ma byc w ciagu polgodziny na
    miejscu i podjac akcje - albo nie ma internetu:P
    Ja jestem pod komora 24/7 i wisze na callbacku jakby cos nie zagralo ew jade
    do firmy, o 4 godzinach moge zapomniec.
    4 godziny to w sam raz na 2 kompy i kase ktora mozna za to wziac (tym
    bardziej ze to do poludnia kiedy ci ludzie musza na tym pracowac, po
    poludniu mozna przyjsc na nastepny dzien zdaje sie?)
    pozdr
    /p