PracaGrupypl.praca.dyskusje › WKU i inz.

  • 11. Data: 2006-03-26 21:28:31
    Temat: Re: WKU i inz.
    Od: "rocq" <r...@o...pl>

    a to nie ma znaczenia czy po prywatnej uczelni czy panstwowej ;]
    najogolniej to zalezy od rocznika, jak jzu pisalem jak mi wiadomo w zeszlym
    roku malo kogo brali, w tym tez, za roko ponoc maja brac czesc absolwentow
    uczelni wyzszych ;] ale to tylko plotki od jakies kobitki w ukw ktora
    wpisywala rezerwe mojemu koledzem, ktory skonczyl teraz studia inz. ;]
    nie martw sie szkolenie dla studentow jest mile, ja wspominam dobrze wesolo
    bylo ;]

    Uzytkownik "Jarod" <b...@N...gazeta.pl> napisal w wiadomosci

  • 12. Data: 2006-03-26 21:33:41
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    rocq w news:e0713j$2np$1@news.task.gda.pl napisał(a):

    > a to nie ma znaczenia czy po prywatnej uczelni czy panstwowej ;]

    Dlatego warto odpisywać POD cytatem ;-)

    Myślę, że na grupie jesteś od niedawna i nie załapałeś dowcipu :-) Chyba, że
    ja nadinterpretowałem uwagę Tomka ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 13. Data: 2006-03-27 01:33:23
    Od: "Ori" <p...@t...pl>

> [...]
    rezerwy
    > czy beda chcieli mnie szkolic... jakie sa inne opcje ?

    proponuje sie zapoznac z ustawa dotyczaca poboru/rezerwy ktora weszla w
    zycie bodajze 1.01.2006

  • 14. Data: 2006-03-27 14:25:19
    Od: Corleone <olszak@gmx[spadamik]co.uk>

    User rocq napisał dnia niedziela, 26 marca 2006 21:00 na grupie
    pl.praca.dyskusje:

    > ja sobie odrobiłem ;] i mam zdany egzamin panstwowy na podporucznika ;]
    na kogo? w wakacje?

    --
    Karol Olszewski
    Registered Linux User

  • 15. Data: 2006-03-28 06:54:17
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    rezerwy
    > czy beda chcieli mnie szkolic... jakie sa inne opcje ?

    Nie wiem czy to dotyczy Twojego rocznika (musisz sie dowiedziec w WKU), ale
    ja rok temu skonczylem studia inz, poszedlem z dyplomem do WKU i z automatu
    dostalem szeregowego rezerwy.

    pozdr
    sz

  • 16. Data: 2006-03-28 09:22:25
    Od: "rocq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Corleone" <olszak@gmx[spadamik]co.uk> napisał w wiadomości
    User rocq napisał dnia niedziela, 26 marca 2006 21:00 na grupie
    pl.praca.dyskusje:

    > ja sobie odrobiłem ;] i mam zdany egzamin panstwowy na podporucznika ;]
    na kogo? w wakacje?

    podporucznik! chyba jasno napisalem ;] jak nie wiesz co to za stopien to ci
    napise ze jest to najnizszy stopien oficerski, taki stopien dostaja osoby z
    wyzszym wyksztalceniem po szkoleniu wojskowym, moje trwalo 60 dni i wcale
    nie napisalem ze ja to w wakacje odrabialem , wakacje sa po to by odpoczywac
    ;]
    mam zdany mam egzamin na ten stopien, ale dostanę go (chyba, lecz swoja
    droga to mi to wisi) jak skoncze studia, bedzie to oczywiscie podporucznik
    rezerwy ;]

    pozdrawiam
    Rock.