PracaGrupypl.praca.dyskusjeW kwestii formalnej... › Re: W kwestii formalnej...
    From: "PiotrG" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: W kwestii formalnej...
    Date: Wed, 7 Jul 2004 07:47:01 +0200

    > Nie wiem jak, co i gdzie czytałeś, ale widać niezbyt dokładnie.
    >
    > 8. musi miec poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z norma
    > ISO-8859-2 (o ile ogloszenie zawiera polskie litery) - dopuszczalne
    jest
    A jednak:
    "8. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z normą
    ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery) - dopuszczalne jest
    ustawienie kodowania ISO-8859-1 lub US-ASCII w przypadku braku polskich
    liter w ogłoszeniu"
    Oznacza to, ze nawet gdy nie stosuje sie pliterek, kodowanie jest istotne.
    Po co?

    > BTW: Nadal sugeruję, aby osoby, które mają problem z ogłoszeniami
    stosowały
    > procedurę opisaną w FAQ, a nie biły pianę na grupie.
    Kurcze, nie bije piany, po prostu nie rozumiem, dlaczego ma to byc istotne,
    jesli nie stosuje pliterek?
    Po prostu jedno z moich ogloszen z przed jakiegos czasu dlugo nie moglo
    trafic na p.p.o., bo
    mialem ustawione windziane kodowanie - mimo, ze nie uzylem _ani_jednej_
    pliterki.

    > Jeszcze jedna światła uwaga - ponieważ używanie kodowania ISO-8859-2 jest
    > odgórnie narzucone przez właściciela hierarchi raczej na pewno nie zniknie
    > żadnego FAQ.
    Ok - przyjmuje do wiadomosci, ze TS okresla reguly. Ale jak tu mowic o
    kodowaniu,
    kiedy go de facto nie ma, bo wszystkie znaki to czyste ascii?
    Nie jest to bynajmniej zrozumiale. Przynajmniej dla mnie.
    PiotrG